Božićni praznici kao da svake godine dolaze sve ranije, a pohlepa i površna psihologija šoping centara kod kupaca stvara osećaj kao da su se zaglavili u „Danu mrmota“, a da toga nisu ni svesni.
Preuranjeno stvaranje utiska praznične atmosfere sve je više u trendu, a višemesečno bombardovanje našeg čula sluha s božićnim pesmama prema britanskoj kliničkoj psihološkinji Lindi Bler ima negativan učinak po naše mentalno zdravlje.
– Jednostavno trošite svu svoju energiju nastojeći ne slušati ono što čujete – izjavila je Bler za Sky news, tvrdeći da božićne pesme podsećaju potrošaće da moraju organizovati žurke, kupovati poklone i planirati putovanja, dok prodavači nakon hiljaditog ponavljanja jedne te iste pesme postaju vidno iscrpljeni.
– Izvesno je da će božićna muzika iritirati ljude ako se pušta preglasno i prerano – objasnila je britanska psihološkinja, dodavši da se zaposlenici iz tog razloga ne mogu fokusirati ni na ništa drugo, te da većinu svoje energije troše na izbacivanje prazničnih melodija iz glave.
Izvor: Klubikon
Dodaj komentar