Kako u roku od mesec dana neko od heroja postane prevarant je odgovor na mnoga pitanja u Srbiji. I to u istim novinama.
Projekat funkcioniše i vice versa, tako da neko ko je pedofil i podvođač dece postaje domaćin čovek i žrtva orkestriranog napada. Ova reklama sa Coca Colom posebno dočarava marketinške kapacitete tabloida.
Podsećamo da su Republika.rs i Srpski telegraf za protest za bezopasan vazduh imali isti naslov: ZAPAD U RUŠILAČKOM POHODU, ORGANIZUJU I PROTESTE: Sram vas bilo, licemeri!
Zamislite zemlju gde bi nekog ko se bori za bezopasan vazduh i besplatne udžbenike trebao da se stidi i da se oseća kao prevarant ili licemer. To je država u koju oni žele da nas uguraju. Da svako ko se bori za neko opšte dobro, da treba da oseća neku vrstu sramote.
Mora nas biti mnogo, mora nas biti dovoljno, da možemo sa sopstvenim raciom zaključiti šta je ispravno, a šta ne.
*kurir.rs je na Alex rankingu deveti najotvaraniji sajt u Srbiji, i posle Blica najčitaniji portal u Srbiji.
Izvor: Facebook/Eko straža
Dodaj komentar