Pripadnici Policijske uprave u Boru ne vrše kontrolu vozila kompanije Ziđin i time dozvoljavaju da vozila ove kompanije nanose štetu Kriveljskom putu i okolini, objašnjava Igor Velić, autor u urednik portala sigurnestaze.com.
Velić u svom autorskom tekstu na portalu sigunestaze.com objašnjava da je problem bezbednosti puta, kao faktora bezbednosti saobraćaja, prepoznat među stručnom javnošću kao jedan od osnovnih oblasti u procesu unapređenja bezbednosti saobraćaja.
Kako on navodi, Bezbedniji putevi i mobilnost su jedan od stubova bezbednosti saobraćaja definisanih u Globalnom planu decenije akcije bezbednosti saobraćaja 2021-2030. godine.
Međutim, Velić navodi da uvidom na terenu u Boru i okolini, možemo samo konstatovati da se zakonske odredbe ne poštuju.
Slike dokazuju da je Kriveljski put prekriven blatom, peskom i rizlom, i da teretna vozila koja prevoze teret u rasutom stanju nisu prekrivena ciradom.
Na pomenutom putu, kako navodi Velić, pripadnici Policijske uprave u Boru ne vrše kontrolu vozila kompanije Ziđin i time dozvoljavaju da vozila nanose štetu putu i okolini.
“Nepostupanjem po svojim zakonskim obavezama pripadnici Policijske uprave u Boru ugrožavaju javnu bezbednost saobraćaja meštana Krivelja i Bora stvarajući uslove da dođe do saobraćajne nezgode”, navodi se u njegovom autorskom tekstu.
Velić smatra da je selektivnim primenjivanjem zakonskih odredbi javno ugrožavaj bezbednost meštana Krivelja i Bora stvarajući uslove za nastanak saobraćne nezgode sa najtežim posledicama.
Takođe. on smatra da bezbedni putevi podrazumevaju dizajn saobraćajne infrastrukture, koja se zasniva na potrebama ranjivih učesnika u saobraćaju i da se ujedno zadovolje potrebe za mobilnošću svih građana Bora a ne samo potrebe vozila kompanije Ziđin.
Dodaj komentar