Najuspešniji brend donjeg veša Victoria’s Secret prolazi kroz teške trenutke. Naime, kako piše list Forb ovaj brend je u ozbiljnim finansijkim problemima a kompanija „L Brands“ u čijem je vlasništvu razmatra da potpuno ugasi Victoria’s Secret.
Prodaja proizvoda ove kompanije „polako, ali sigurno“ opada već dve godine, otkad je brend odlučio da više ne prodaje kupaće kostime i odeću, već da se fokusira samo na veš i kozmetiku.
Sve se manje, piše „Forbs“, prodaju konkretno brushalteri, ali i proizvodi „Pink“ linije namenjene studentkinjama i mladim ženama. Prodaja preko Interneta nekako ide, mada takođe opada, dok su prodavnice sve manje i manje posećene.
Čak ni polugodišnja rasprodaja nije tekla kako je zamišljeno, pa je „Viktorijas sikret“ čak produžio za dve nedelje, uz iskreno saopštenje da je reč o „sporom početku i nedovoljnim rezultatima“.
Poslednji put je pre čak tri godine ovaj brend imao prodaju kojom su vlasnici bili zadovoljni, i pozitivan trend. Odluka da se odustane od kupaćih kostima i odeće možda će se pokazati kao fatalna, jer je 2015. samo od tih proizvoda u „Viktorijas sikret“ kasu stiglo 525 miliona dolara.
Najveći problem ovog brenda, piše „Forbs“, je taj što ne nudi svakoj ženi ono što joj je potrebno.
„Prednost poslednjih godina dobijaju brendovi koji slušaju i prate tržište, i u svojoj ponudi imaju veš za ženu svakog oblika i građe. ‘Viktorijas sikret’, s druge strane, i dalje forsira premršave manekenke i svoje proizvode ne pravi u veličinama za krupnije žene sa oblinama,“ navodi taj list.
Modna industrija, opet, ima svoje zamerke. Brendu se zamera što je, ako izuzmemo „kostimiće“ i krila na revijama, postao dosadan, predvidiv i nekvalitetan. Neki od proizvoda koji su smatrani „must have“ komadima su ukinuti, a na njihova mesta došli su nezanimljivi dizajni slabijeg kvaliteta.
Dodaj komentar