Jedan od najvećih mobilnih i internet provajdera u Srbiji, Telenor i zvanično je postao Yettel. Ovaj novi brend češke investicione grupe PFF, predstavljen je danas, a promena imena neće uticati na postojeće korisnike.
Podsetimo, PFF Telekom grupa je otkupila poslove Telenora u jugoistočnoj Evropi još 2018. godine, ali je do danas koristila ime Telenor. Za 01. mart je zvanično najavljen ribrending kompanije u Srbiji, Crnoj Gori, Mađarskoj i Bugarskoj.
Ceo proces tranzicije za korisnike je automatizovan, a od od danas je aktivan i zvaničan sajt, Yettel aplikacija i nalozi na društvenim mrežama.
– Odnos ljudi prema tehnologiji se promenio. Povezanost se podrazumeva, a korisnici od nas očekuju savet kako da koriste tu tehnologiju na najbolji mogući način da bi balansirali stvari koje su im važne u životu. Želimo da ponudimo proizvode i usluge koji će im u tome pomoći – kaže Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF Telekom grupe.
Generalni direktor Yettela u Srbiji, Mark Mišel, najavio je podizanje tzv. Yettel Petka na novi nivo, putem nove usluge koja će biti predstavljena za dve sedmice.
– Cilj je da korisnicima ponudimo balans kada su u putanju kupovina i potrošnja, kroz veoma jednostavno rešenje. Korisnici će imati najbolju ponudu i popuste kod više od 50 partnera, podeljenih u 10 kategorija. Naš glavni cilj je da, pre bilo kakve kupovine, provere Yettel aplikaciju ne bi li pronašli ponudu koju će iskoristiti – izjavio je Mišel.
Tu je i Yettel ID, jednostavan koncept koji omogućava prijavu na različite digitalne platforme koristeći Yettel broj. To znači da korisnici ne moraju svaki put da unose svoje podatke kada žele da se registruju, nego da za to daju saglasnost operatoru, uz potpuno poštovanje privatnosti.
Izvor: B92
Dodaj komentar