Magazin

U 21. veku ljudi se i dalje šokiraju kada žena želi da bude izazovnija i slobodnija

sara jo

Njen spot za pesmu „Divlja“ izazvao je lavinu komentara, kako onih pozitivnih tako i negativnih. Na društvenim mrežama su je poslednjih dana kritikovali zbog izazovnih scena, ali i nazivali satanistom zbog crvene farbe kojom je oblivena, a koja liči na krv.

Ovim povodom Sara Jo je ovog jutra sa osmehom na licu na televiziji K1 govorila o tome kako je opet uspela da podeli javnost i kako ona tumači toliku histeriju zbog njenog novog spota.

Puritanska histerija

– Presmešno mi je to što smo taj spot snimali u januaru, pre izbora za Pesmu Evrovizije. Znala sam već tada kako će u finalu spot da izgleda, i smejala sam se kada su ljudi za moj nastup sa „Muškarčinom“ govorili da je izazovan. Mislila sam u sebi: Jao, pa kada ovo vidite – kazala je nasmejana Sara u emisiji „Kec na jedanaest“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sara Jo (@sarajoofficial)

– Želim da verujem u to da ko je hrabar taj ima sreće. Ovim korakom sam potvrdila da se neke stvari nisu slučajno desile. Neverovatno mi je da se u 21. veku ljudi šokiraju kada žena želi da bude izazovnija, svoja, slobodnija. Pitala sam se šta bi bilo da su postojale društvene mreže u vreme Madoninih najvećih uspeha i kontroverznih spotova i nastupa. Da li bi joj životni put bio isti, jer su ljudi skloni tome da te sputavaju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sara Jo (@sarajoofficial)

Kako je kazala Sara Jo danas na K1 televiziji, umetnik se s vremenom nadograđuje, raste i razvija.

– Kada sam se pojavila pre deset godina u „Prvom glasu Srbije“, ljudi su mogli da pretpostave koji je moj stil i videlo se da volim da nastupam. „Divlja“ je prvi singl mog albuma prvenca, i izašao je još prošle godine, ali smo na spotu baš dugo radili, na konceptu prevashodno. Iskrslo je u međuvremenu i mnogo drugih stvari pa smo izlazak spota stalno odlagali – najpre doček Nove godine ispred Skupštine, a onda neočekivano i izbor za Pesmu Evrovizije. Dobro je što smo imali više vremena da se posvetimo montaži. Radila sam spot sa Kuklom iz Slovenije, divnom umetnicom i spot je omaž različitim sferama umetnosti, od Marine Abramović, preko filma… Svega ima. U spotu je Sonja Vukićević koju obožavam! Godinama se već družim sa Hristinom Popović i pitala sam je: Da li bi tvoja mama učestvovala u mom spotu? Obožavam njihovu porodicu i dve takve ne postoje. Na moju veliku sreću prihvatila je i obogatila taj projekat. Neverovatna je energija koju nosi sa sobom – kazala je Sara Jo u emisiji „Kec na jedanaest“.

Društvene mreže

Poznata pevačica kazala je da ma koliko društvene mreže olakašavaju komunikaciju, neretko umeju da budu i jako toksične.

– Moramo o tome da razgovaramo, pre svega zbog mladih ljudi, jer to na njih najviše utiče. Meni je strašno kada neko ko se bavi javnim poslom kaže da ga neke stvari više ne pogađaju, jer mislim da niko ne može da ostane imun na loše reči. Ja se uvek pitam ko stoji iza takvih komentara, kako živi i zašto to radi. Možda se previše udubim ponekad. Jesam doduše naučila da filtriram. Ima dana kada me nešto više pogodi, i onih dana kada me komentari uopšte ne dotiču. Imam osećaj da su se podelile dve Srbije, ponovo, kao i nakon Pesme za Evroviziju. Jedna misli da sam satanista, a druga da je ovo najbolji spot ikada. To da sam satanista je suludo. Zato imam naočare danas, da malo izbalansiram – kazala je sa osmehom Sara.

Nastupi

Sara Jo je presrećna što je odnedavno ponovo na nastupima.

– Nakon Pesme za Evroviziju prvi nastup bio je u Štipu u Makedoniji i bilo je sjajno. Radujem se što kreću napokon nastupi. „Hajp“ koji se meni desio nakon Pesme za Evroviziju obično se dešava na početku karijere i retko kada ga ponovo doživiš. A ja sam to doživela opet, a imam osećaj da su i svi učesnici to doživeli na Pesmi za Evroviziju. Nakon polufinala i finala ljudi su ponovo počeli da reaguju, i na ulici, i na mrežama, i u poslovnom smislu sam osetila razliku. Taj nastup mi je mnogo toga doneo i što je najvažnije, potvrdio da imam sjajnu ekipu.

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
90 Shares
Share via
Copy link