Magazin

Reklama za bezbednost u saobraćaju, transfer blama i zvanični vodič za uhođenje

reklama saobraćaj
Foto: Printscreen

“Sam si kriv što kasniš, tu nema dileme, a sledećeg puta ti kreni na vreme” stihovi su na početku reklame koja apeluje na bezbednost u saobraćaju, to jest poziva građane da ne žure u vožnji i budu odgovorniji.

Nastavak tog spota izazvao je veliku polemiku u javnosti. Mnogima smeta način na koji je prezentovana tema.

Međutim, mnogi pominju i seksualno uznemiravanje zbog dela spota u kom se kaže da, „kad smanjiš brzinu, možeš i da šmekneš okolo jer se možda šeta neka lepa seka“.

Ipak, dosta je i onih koji kažu da je takva ocena preterana.

A šta jeste seksualno uznemiravanje?

U članu 182a srpskog Krivičnog zakonika se kaže da je polno uznemiravanje „svako verbalno, neverbalno ili fizičko ponašanje koje ima za cilj ili predstavlja povredu dostojanstva lica u sferi polnog života, a koje izaziva strah ili stvara neprijateljsko, ponižavajuće ili uvredljivo okruženje“.

To uključuje i namigivanje i slanje seksi poruka, dodirivanje osobe bilo gde po telu protiv njene volje, komentare njenog fizičkog izgleda aluzijama seksualne prirode, pokazivanje polnih organa…

Izvor: Nova.rs

Nije naš problem, Goco, što si lepa samo građevincima!

Ekipa Luftike

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
14 Shares
Share via
Copy link