Magazin Novi Sad

Promenada Novi Sad namagarčila kupce, reklamirali poklon kartice, ljudi kupovali kao ludi pa ostali kratkih rukava

promenada trzni centar ns
Promenada: Foto Luftika

Tržni centar Promenada u Novom Sadu još jednom se obrukao reklamnom kampanjom na ivici zakonitosti. U velikoj reklamnoj kampanji najavljivali su poklon kartice od 5.000 dinara za šoping kada potrošite 15.000 dinara tokom ovog vikenda, ali desetine hiljda kupaca je ostalo kratkih rukava kada im je za info pultom rečeno da je akcija prošla.

Kako je bilo najavljeno na sajtu Promenade, sve što je potrebno jeste da potrošite 15.000 dinara i osvojite karticu od 5.000 dinara za šoping u tržnom centru. Jedini uslov je bio da minimalan iznos od 15.000 dinara bude na jednom ili najviše dva računa. Najavljeno je da će akcija trajati toko vikenda, 8. i 9. oktobra 2022.

Ali akcija je trajala svega nekoliko minuta. U subotu ujutro, tek što je počela, akcija je završena, a hiljade kupaca su dolazili i utrkivali se ko će da pazari za 15.000, i to na najviše dva računa. Kada su shvatili da od poklon kartica nema ništa, osećali su se prevareno i tražili objašnjenja od zaposlenih na info-pultu tržnog centra.

promenada kartice
Mamac za lakoverne

 

Menadžment tržnog centra Promenada je subotu ujutro brže-bolje promenio sadržaj stranice „Vikend popusta – ne skrivaj se“, kako je, pompezno, nazvana akcija u kojoj je su ombanuti kupci.

Tekst je prvobitno glasio ovako:

Potrošite 15.000 dinara i osvojite karticu od 5.000 dinara za šoping u tržnom centru. Potrebno je da iznos od 15.000 dinara bude na jednom najviše dva računa Akcija traje od 8- 9.oktobra.“

kartice

U subotu ujutro je tekst zamenjen sledećim

„Jesenji vikend popusta stiže u Promenadu od 8- 9.oktobra. Napravi spisak za šoping i svrati na nezaboravno šoping iskustvo uz specijalne pogodnosti tokom ova dva dana. Očekuje te preko 160 svetskih i regionalnih brendova, neki od najboljih restorana u gradu i još mnogo toga. Ne skrivaj se ovog vikenda, već dođi na vikend popusta u Promenadu i započni oktobar sa stilom.“

Vidi se da su u brzini menjali sadržaj na stranici, pa su ostavili 2 različita podatka o trajanju akcije – na jednom mestu piše da akcija traje 8. i 9. oktobra, a odmah pored stoji da traje od 3. do 9. oktobra 2022.

promenada zeznuli datume
Na brzinu prepravljali

 

Zbog ovakvog poteza menadžmenta, kupti koji su se osećali obmanuto, tražili su objašnjenje od zaposlenih na info-pult. Kupci su zaposlene, ni krive ni dužne, nazivali prevarantima, iako je svima jasno da je odgovornost na menadžmentu. Situacija na info-pultu je konstantno bila na ivici incidenta.

Zasposleni na info-pultu kažu da je bilo podeljeno svega 50 poklon-kartica, i to u subotu ujutro. Faktički, na sva zvona najavljivana akcija trajala je svega 15 minuta, a Novosađani koji su naseli na poziv su samo tokom prvog dana (8. oktobra) u Promendai potrošili više od 100 miliona dinara.

Ovo nije prvi put da Promenada nepoštenom praksom reklamira popuste koji u stvarnosti ne postoje. Udruženje za zaštitu potrošača Vojvodine reagovalo je nakon slične akcije na leto 2020. Tadašnja nagradna igra Promenade „u praksi je dovelo do situacije gde kupci, da bi ostvarili pravo na učešće, formiraju redove od prepodnevnih časova, a prema navodima potrošača koji su se javili Udruženju, zabeležene su i situacije gde je dolazilo do verbalnih sukoba i koškanja potencijalnih učesnika“, navedeno je u saopštenju.

info pult promenada
Žalbe na info pultu

„Imajući u vidu sve gore navedeno, Udruženje se obratilo Promenadi sa apelom da se u predstojećem periodu uzdrže od nagradnih takmičenja, koncipiranih na ovaj način, a kako bi se izbegle situacije, koje pored toga što su neprijatne, predstavljaju rizik za zdravlje i bezbednost potrošača budući da se u redovima koji se stvaraju ne poštuje socijalna distanca i ostale epidemiološke mere, usvojene u cilju prevencije širenja oboljenja COVID-19“, saopšteno je tada.

Međutim, menadžment Promenade je otišao korak dalje taktici zbunjivanja, pa je i pre početka akcije kompletno izmenio uslove učešća tako što je obrisao sve sadržaje koji najavljuju poklon-kartice.

Menadžer tržnog centra Promenada Boris Stevović nije se odazvao molbi redakcije našeg portala da komentariše ovu akciju.

Promenada u Novom Sadu zabranjena za upotrebu, prodavcima i dalje naplaćuju zakupninu

Čitajte Luftiku na Google vestima

 

Helena Duković

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
153 Shares
153 Shares
Share via
Copy link