poslasticar
Magazin

Prekipelo mu je od fud-blogera, pa sladoled plaćaju duplo, umesto da dobiju džaba

Mnogi influenseri svoj sveprisutni uticaj na društvenim mrežama često zloupotrebljavaju za besplatne obroke. Tu povlasticu koristi sve više fud-blogera, a recipročno sa porastom influensera raste i odbojnost vlasnika restorana prema toj feli.

Ogorčeni vlasnik poznatog kamiona u kojem prodaje sladoledDžo Niči odlučio je da stane na kraj influenserima koji traže besplatan sladoled u zamenu za promociju na Instagramu, prenosi Večernji list.

Influenseri su mu se „popeli na vrh glave“ te je Niči odlučio da napravi potez koji je postao pravi viralni hit na Redditu – postavio je znak u svom kamionu na kojem piše kako „influenseri plaćaju dvostruku cenu“.

Iskoristio je ovaj put i on moć društvenih mreža i svojih profila te je na njima objavio fotografiju s tim natpisom.

Uskoro je njegova objava postala pravi hit.

„Sada je i zvanično. Zaista nas nije briga jesi li influenser i koliko imaš pratioca na svojim profilima. Nikada ti nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu posta na Instagramu. Rič je o sladoledu čija je cena samo četiri dolara… Dobro, za vas je od sada osam“. #InfluencersAreGross“, napisao je.

Čini se da je kap koja je prelila čašu bio prošlonedeljni zahtev da opskrbi sladoledom oko 300 zvaničnika na jednom događaju u zamenu za objavu na društvenim mrežama i „promociju“.

Niči je osnovao firmu CVT sa svojom suprugom 2012. godine, a razumije i ironiju toga da je zbog svog postupka postao hit upravo na tim društvenim mrežama od kojih mu se diže kosa na glavi.

„Srećan sam što je moja objava postala viralni hit i znam da je reč o potpunoj ironiji u celoj ovoj priči“, rekao je.

Ipak, njemu je ovaj potez osigurao nove pratioce i obožavatelje, ali poručuje da bi bio srećniji da su ljudi orijentisani „na manje“.

Instagram je zakuvao osvetu kvazi blogerima i lažnim facama

Ne zaboravite da lajkujete Luftiku