Za nešto više od desetak dana Bosnu i Hercegovinu očekuju opšti izbori od kojih opozicione snage očekuju promene i svoju šansu da preuzmu kormilo ove susedne države.
U Republici Srpskoj naročito je zanimljivo jer Demokratski narodni savez po svemu sudeći gaji politiku naslanjanja na ovdašnju Srpsku naprednu stranku.
To se naslućuje na osnovu video spotova koji se snimaju za kampanju, same estetike, ali i korišćenje lika i dela Aleksandra Vučića na predizbornim plakatima.
DNS biračima nudi takozvani treći put, a objavljeni spot mnoge je podsetio na one prepoznatljive iz naprednjačke kuhinje.
Jasno se sugeriše kako je Srbija vrlo uspešna jer je „izabrala dobru vlast“ te se DNS nameće kao logičan izbor ukoliko građani Srpske žele da budu isto tako uspešni kao Srbija.
Zanimljivo je vređanje i prozivanje Milorada Dodika u ovom spotu, pa se može protumačiti kako je došlo do ljubavnog kraha između Dodika i Vučića.
U spotu se pojavljuje predsednik DNS-a Nenad Nešić, inače kandidat za mesto u tročlanom Predsedništvu BiH, koji obećava „više puteva i više radnih mesta“.
Dodik je indirektno nazvan „velikim medvedom“ kojeg smo „vala dosta gledali“, a za očekivati je da ovakve uvrede neće predstavljati problem za potencijalne postizborne koalicije ukoliko one budu putokaz ka održanju na vlasti.
Srbija je pre nekoliko meseci imala novu rundu obećanja i ludom radovanja, dobili smo novu Skupštinu, Vlada je i dalje na čekanju, dok je Aleksandar Vučić dobio rekordan broj glasova na izborima za predsednika Srbije.
Sada kroz istu agoniju prolaze i građani BiH, uz večitu nadu da će stvari nekim čudom ipak krenuti na bolje. Srećno komšiluku, ali nažalost znamo da od toga nema ništa.
Dodaj komentar