Magazin Novi Sad

Novi Sad svira ovog vikenda

drumnzez

Ovde godine, IDEA slavi godinu kulture zajedno sa svim Novosađanima. Tim povodom je u vikendu pred nama planiran niz muzičkih događaja, mini koncerata po gradu, kao deo kampanje OVAJ GRAD SVIRA SAD, kreirane na tragu festivalske tradicije grada i kao znak podrške ukupnoj muzičkoj sceni.

Program počinje 18. juna u Futoškom parku, gde će od 11.30h za Novosađane nastupiti PJ Duo, sjajni muzičari koji izvode kako klasičnu muziku, evergreen numere popularne muzike, tako i modernu muziku u jedinstvenim aranžmanima.

– Klasična muzika odavno put do publike traži na različite načine, pa je jedan od njih i da muzika dođe na mesta gde su ljudi. Mi uživamo u muzici gde god da sviramo, a najlepši osećaj je kada kod publike probudimo oduševljenje, posebno kada prepoznaju kompozicije, a onda ih čuju u aranžmanu koji nije očekivan. Dođite u subotu, obećavamo sjajan provod!- reči su PJ Dua, koga čine violinistkinja Katarina Pinter i violončelista Bogdan Jovanović.  Katarina i Bogdan zajedno nastupaju kao PJ duo od 2017. godine, a duo je nastao sa željom za kamernim muziciranjem i otkrivanjem novih zajedničkih puteva klasične muzike.

Nastavak programa Novosađane očekuje na novosadskoj plaži Štrand, gde će od 16h u delu Štranda na tzv. „Špicu“ nastupiti Trio Positano. Dobar provod je zagarantovan jer, kako Sergej Šapovalov iz ovog sjajnog trija kaže:

– Želimo da subotnje popodne na Štrandu provedemo u društvu najpoznatijih dela klasične muzike i da sa svim sugrađanima podelimo ideju grada koji svira dobru muziku.

Poslednji nastup u okviru programa u subotu je rođendanski koncert benda Drum’N’Zez koji ovom prilikom obeležava 25 godina postojanja. Koncert je zakazan za 20 časova u  Loft River lokalu na Štrandu. Mesto nije slučajno odabrano, jer je upravo Loft lokalni partner IDEA brenda u proizvodnji pravog autentičnog novosadskog piva: Balada i Džez, koja će se naći u prodaji u desetak IDEA prodavnica kao i u Loft lokalima. Voja Malešev, frontmen ovog poznatog benda, pozvao je sve Novosađane da, kako sam kaže:

– Plešemo bosi na pesku, pevamo iz sveg glasa, uživamo u letnjoj večeri, Dunavu i hitovima koji su obeležili poslednjih 25 godina. Obećavamo sjajnu zabavu, spremili smo puno udaraljki i instrumenata da zajedno sa nama svira i publika, želimo da to bude pravi praznik muzike, proslava života, dobre energije i optimizma koji su za nas najlepše lice grada koji svira!

U nedelju popodne, u prelepom ambijentu Kameničkog parka, od 18 časova nastupa Grande Strings, gudački kvartet koji čine četiri devojke, a koje za svoj nastup obećavaju pre svega sjajnu muziku.

– Muzika je jezik na kom se najbolje sporazumevamo sa svetom oko sebe i do sada nismo imale problema da se razumemo – govore kroz smeh, pa nastvaljaju – Emocije koje muzika prenese ne poznaju granice, ni one jezičke, pa ni one prostorne,vremenske. Mi najviše volimo da sviramo publici koja nema kreirano očekivanje i nije publika koja primarno bira klasiku, pa ih onda iznenadimo i oduševimo. Muzika je svuda oko nas, samo poslušajte kako ovaj grad svira. Dođite u park, obećavamo da ćete otići punog srca.

novi-sad-idea
Foto: Vladimir Veličković

 

Ovaj program samo je deo aktivnosti koje brend IDEA, i kompanija Mercator-S godinama unazad realizuju za Novosađane. Svoju poziciju u životu Novog Sada, Mercator-S kompanija i brend IDEA su gradili kako kao odgovoran poslodavac, komšija, privredni subjekat i član zajednice, tako i kao dugogodišnji partner najznačajnijeg lokalnog projekta Novi Sad- evropska prestonica kulture.

– IDEA je još od kandidature Novog Sada za Evropsku prestonicu kulture podrška ovom projektu, jer verujemo da je ovo jedan od najlepših načina za promociju Grada, umetnika koji ovde žive i kulturnih događaja koji se ovde organizuju. Mi nismo samo sponzori Fondacije, mi smo promoteri vrednosti za koje se ovaj projekat zalaže. To smo pokazali tako što smo godinama unazad kroz različite kampanje promovisali projekat Evropske prestonice i slavili zajedno sa Novosađanima kulturu života koju Novi Sad neguje. Želja nam je bila da što više Novosađana, naročito mlađe populacije, razume koliko je ovakav projekat važan za Novi Sad – rekla je direktorka poslovnog područja marketinga kompanije Merkator-S, Nataša Pavlović i dodala da će njihova podrška razvoju lokalne umetničke scene biti još konkretnija i značajnija, sve sa ciljem da Novi Sad i nakon 2022. ostane kulturna prestonica Evrope.

U dve hiljade dana koliko traje saradnja brenda IDEA sa projektom Novi Sad- evropska prestonica kulture, prvo je sa lokalnim umetnicima, udruženjima, zanatlijama, učinila da novosadski asfalt bar na kratko dobije cvetne oaze, učestvujući na taj način u podršci urbanog ozeljenjavanja grada, dok je prošle godine IDEA podržala biciklističku zajednicu kroz niz društveno angažovanih aktivnosti.

IDEA je podržala i projekat „Umetnici. Sad!“ , konkurs koji je ove godine otvoren na nacionalnom nivou sa ciljem da osnaži ukupnu kulturnu scenu Srbije kroz saradnju sa udruženjima, studentima i umetnicima iz cele zemlje.

 Uz podršku projektu Novi Sad- Evropska prestonica kulture, IDEA je dugogodišnji partner i Zmajevih dečijih igara, Srpskog narodnog pozorišta, Fudbalskog kluba Vojvodina, EXIT festivala- sve to sa ciljem da u svakom smislu dokaže da veruje u Novi Sad.

Luftika Promo

Ovo je promotivni tekst stvoren u laboratoriji redakcije portala Luftika. Ako želite da vaš brend bude ovako predstavljen, kontaktirajte nas na marketing[@]luftika.rs.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

OGLAS

Share via
Copy link