Novi Sad

U dva dana, na tri lokacije, na četiri koncerta uživalo je više hiljada Novosađana

idea

Dve hiljade dana, koliko traje saradnja brenda IDEA sa projektom Novi Sad – Evropska prestonica kulture, IDEA je ovog vikenda obeležila kampanjom „Ovaj grad svira sad“, u slavljeničkoj atmosferi, sa idejom da Novosađani dožive umetnost i na mestima gde je ređe sreću.

Tako su novosadski parkovi postali pozornica sjajnim umetnicima koji su izvodili dela klasične muzike, ali i moderne hitove u jedinstvenim aranžmanima.

Kulminacija je bio veliki rođendanski koncert benda Drum’ N ’ Zez na novosadskom kupalištu Štrandu na kom se pevalo i plesalo do duboko u noć. „Toliko smo uživali da sad ne možemo da dočekamo neki sledeći povod za druženje.

Za nas je jubilej koji smo obeležili ogroman, posebno što je u publici bilo jako puno dece koja su pevala iz sveg glasa pesme koje su nastale mnogo pre njihovog rođenja. Sjajno je kad u svom gradu uživaš u publici koja ti je i prijatelj i familija i komšija.

Plesali smo na pesku, svirali zajedno, uživali u Dunavu koji je naša najveća ljubav.

“Sve u svemu, hvala svima koji su proslavili sa nama, puno hvala IDEA brendu koji je na ovako sjajan način obeležio sve u šta veruje u Novom Sadu, a najviše hvala Novosađanima koji su naša nepresušna inspiracija.“, podelio je utiske Voja Malešev, frontmen benda Drum’ N ’ Zez.

Kampanjom pod sloganom „Ovaj grad svira sad“, IDEA je pokrenula niz aktivnosti koje su deo podrške kompanije Mercator-S i brenda IDEA lokalnim novosadskim vrednostima.

Uz podršku projektu Novi Sad – Evropska prestonica kutlure 2022. koji IDEA podržava od 2016. godine, IDEA je dugogodišnji partner i Zmajevih dečijih igara, Srpskog narodnog pozorišta, Fudbalskog kluba Vojvodina, EXIT festivala – sve to sa idejom da u svakom smislu dokaže da veruje u Novi Sad.

Naredni zajednički projekat IDEA brenda i Novi Sad – Evropska prestonica kulture je projekat „Umetnici. Sad!“ , konkurs koji je ove godine otvoren na nacionalnom nivou sa idejom da osnaži ukupnu kulturnu scenu Srbije kroz saradnju sa udruženjima, studentima i umetnicima iz cele zemlje.

Konkurs se uskoro završava, pa je naredni zadatak promocija umetnika koji su osvojili konkurs.

Čitajte Luftiku na Google vestima

oznake

Luftika Promo

Ovo je promotivni tekst stvoren u laboratoriji redakcije portala Luftika. Ako želite da vaš brend bude ovako predstavljen, kontaktirajte nas na marketing[@]luftika.rs.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link