Magazin Srbija

Zašto se pola SNS-a crveni zbog bilborda Miće Megatrenda? (FOTO)

mica-megatrend

Osnivač Megatrend univerziteta Mića Jovanović u jeku izborne kampanje, poslao je više nego simboličnu poruku budućim studentima – „Kreiraj svoju budućnost uz Megatrend! Jer svi oni učili su kod mene“.

U razgovoru za portal Nova.rs Jovanović kaže da tu nema ničeg pretencioznog, već je reč o šaljivoj poruci u skladu sa izbornom kampanjom i bilbordima po gradu.

– To je malo šaljivo, kao i uvek, naše poruke su duhovite i neobične. Što se ove poruke tiče, činjenica je da su mnogi učili kod mene. Ne kod mene lično već na Megatrend univerzitetu. Tu nema ničeg pretencioznog, jednostavno u skladu je sa predizbornom kampanjom i bilbordima po gradu – kaže Jovanović za pomenuti portal.

Na pitanje da li se pod „oni“ u rečenici „svi oni su učili kod mene“ misli na političare koji su trenutno u kampanji, Jovanović kaže:

– To se odnosi i na političare i na sve ostale, sportiste i javne ličnosti. Za 33 godine rada, kod nas je najviše bilo političara i sportista, tako da možda zaista liči malo, podseća da se poruka odnosi na javne ličnosti – dodao je Jovanović.

Ništa manji odjek nije imala ni prethodna reklama, koja je plasirana u javnost početkom februara.

Slogan Megatrend univerziteta glasio je: „Fotelju obezbedi od Slobe do Vuleta, a ti izaberi“, tada je ocenjen kao loša poruka budućim studentima.

Jovanović je to objasnio kao obraćanje ciljnoj grupi.

– Ideja je bila da budemo malo originalniji kao što smo uvek i bili, inače ne obećavamo nikakvu fotelju, ali je činjenica da Megatrend za ove 33 godine jeste školovao državne vrhove i Slobine i Košuničine i kod Tadića, pa i današnja vlast ima dosta ljudi koji su završili Megatrend Univerzitet – rekao je tada osnivač Megatrenda.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Mića Megatrend se osećao kao kuče, pa dokazao da je obična keretina

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
64 Shares
Share via
Copy link