Lanac restorana brze hrane Mekdonalds koji se fokusirao na unapređenje svojih osnovnih artikala kako bi povećao prodaju, uvodi niz izmena kako bi poboljšao svoje prepoznatljive burgere, piše CNN.
Zemičke će biti mekše, sir gnjecaviji, luk će se dodavati na pljeskavice odmah na roštilju…. A, sos u „big meku“? Pa, biće ga više, piše CNN Business.
– Zaključili smo da male promene, poput prilagođavanja našeg procesa kako bismo dibli topliji sir koji se više topi ili podešavanje našeg roštija za bolje pečenje, donosi veliku razliku u tome da naši burgeri budu ukusniji nego ikad – izjavio je šef Čad Šafer, viši direktor za kulinarske inovacije u američkoj centrali Mekdonaldsa.
Poboljšanja se odnose na „big mek“, „mekdabl“ kao i klasični čizburger, dupli čizburger i hamburger.
Promene su prvo napravljene na međunarodnim tržištima, a sada počinju da se primenjuju i u američkim gradovima poput Los Anđelesa, Sijetla, Finiksa i Las Vegasa. Novi burgeri biće dostupni širom SAD početkom naredne godine, poručuju iz Mekdonaldsa.
Čuveni lanac restorana brze hrane je od 2018. počeo da koristi svežu govedinu za svoj „kvoterpaunder“ (na srpskom tržištu se prodaje pod imenom „rojal burger“), a 2021. je lansirao sendvič sa hrskavom piletinom koji je naišao na dobar prijem kod mušterija.
– Povećavamo tržišni udeo i kada je reč o piletini i kada je reč o govedini – zahvaljujući poboljšanim burgerima i artiklima kao što je pileći sendvič, izjavio je u januaru izvršni direktor Mekdonaldsa Kris Kempcinski.
Mekdonalds nije jedini brend koji pokušava da poboljša svoju osnovnu ponudu, podseća CNN.
Njihov najveći rival Burger king najavio je proše godine da će se fokusirati na poboljšanje „vupera“ – svog najpopularnijeg burgera.
Iz Burger kinga je početkom godine saopšteno da su promene u vezi sa „vuperom“ doprinele većoj prodaji u SAD u poslednjem kvartalu 2022.
Mekdonalds odlazi iz BiH, direktor kupio Bentlija na račun firme i nagomilao dugove
Dodaj komentar