Magazin Srbija

Država podobnim medijima dala 83, a marketinškim agencijama 258 miliona

dnevne-novine-srbija

BIRN i NUNS objavili su novi izveštaj u kojem se navodi da su državne institucije i javna preduzeća nabavile medijske usluge u vrednosti od 83 miliona dinara, na osnovu izuzetaka od javnih nabavki, a za usluge marketinških agencija izdvojeno je višestruko više novca, više od 258 miliona dinara.

Mapirano je 87 ugovora, a BIRN i NUNS navode da je suma zapravo i veća od 83 miliona, ako se uzme u obzir da se za medijske usluge putem javnih nabavki takmiče i marketinške agencije, nezavisne produkcije i agencije.

U analizi se navodi da su 10 najvećih dobitnika iz obrađenog uzorka Tanjug sa 8.689.080 dinara, TV Kopernikus Niš je dobio 8.606.288 dinara, slede Sat TV sa 6.048.800 i RTV Šabac 5.999.999 dinara.

Srpskom telegrafu dato je 5.848.033 dinara, Dnevniku 5.360.000 dinara, list Blic je dobio 5.040.000 dinara, YU Eco TV 4,8 miliona dinara, dnevne novine Alo 3.837.000 dinara i list Politika 3.829.236 dinara, navodi se u analizi.

Uzorak pokazuje da je na usluge marketinških agencija potrošeno 258.528.634,99 dinara što je četiri puta više novca u odnosu na medije.

Monitoring je urađen za potrošnju u 2020. godini na uzorku od 20 gradova sa najvećim brojem stanovnika i obuhvatio je 110 lokalnih i republičkih institucija i javnih ili javno-komunalnih preduzeća, kao i 10 ministarstva, odnosno kancelarija.

Otvaranje Malograđanke u Beogradu na vodi uz Čolu i novogodišnji vatromet od 250.000 €

156 Shares
156 Shares
Share via
Copy link