Magazin

Učenik dobio tačan rezultat, ali 0 bodova na kontrolnom: Ajmo, matematičari, ko je ovde u pravu?

skola-zadatak

Učenik je dobio tačan rezultat, ali 0 bodova. Kako je to moguće? A desilo se i čitav slučaj završio je na društvenim mrežama.

E, tu je tek nastao “haos” jer se za čas otvorila debata ko je tu u pravu – učiteljica ili učenik.

Posle objave jednog tviteraša, da je zadatak urađen i da je rezultat tačan, ali postupak netačan pojavio se veliki broj komentara u kojima se navodilo da je “škola ubica kreativnosti”.

Međutim, mnogii su istakli da je poenta u postupku, zbog čega je đak kažnjen, kao i da je matematika precizna nauka, ne predmet gde se iskazuje kreativnost..

– Nije poenta u rezultatu, koliko vidim. Već se ovde pokušava da se dete nauči kako da razmišlja. Očigledno je to bila poenta lekcije i testa. Dete nije shvatilo poentu”, “Sigurno! Poenta matematike je tačan rezultat pre svega, njegovo je da dokaže račun, ne može da mi oduzme sve bodove jer ni sve ne bi dao osobi koja ima netačan rezultat sa tačnim postupkom”, “matematika je precizna, ne nauka gde se iskazuje kreativnost”, bili su neki od komentara.

Ipak, deo njih je tvrdio da je obrazovni sistem u Srbiji loš.

– Drago mi je da moja deca ne idu u školu u Srbiji, ne vodi ovo ničemu. Samo da deca razmišljaju na način kako nastavnici žele. To smatram da nije u redu – poručio je jedan tviteraš.

Bilo je i onih koji su tvrdili da svako dete formira mozak i logiku drugačije i da to treba da se neguje, a ne potiskuje.

– Razumem da žele da nauče decu određeni metod rešavanja ali toliko insistirati naročito u tom periodu je suludo. Potpuno bez osećaja za decu. Velika sramota.

Zbog ovog zadatka za 4. razred konsultovani doktori nauka i nastavnici matematike

Čitajte Luftiku na Google vestima

Luftika ##

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

28 Shares
Share via
Copy link