Jeste li se ikada zagledali u logotip jednog od omiljenih slatkih namaza, Nutela? Da li ste primetili da je u njemu jedino slovo N crno, a ostatak crven?
Za sve one koji su se pitali o tajni crnog slova “N”, Rivela je pre smrti dao odgovor. Odluka je doneta kako bi se izbegao problem s trgovačkim znakom, prenose Startuptalky i Logos World.
Kada su Rivela i Mišel Ferero, sin osnivača Ferera, 1964. godine stvorili kremasti namaz od lešnika, izvorno se zvao Supercrema gianduja. No, zbog promena u italijanskom zakonodavstvu o reklamiranju hrane, morali su da promene naziv. Novi zakon zabranjivao je korišćenje reči poput “super” u imenima brendova jer bi moglo zavarati potrošače.
Tako su se odlučili za ime Nutela, kombinaciju engleske reči “nut” (lešnik) i italijanske reči “ella” (slatko), što savršeno opisuje sadržaj tegle.
Međutim, kada su pokušali da zaštite naziv Nutela kao trgovački znak, naišli su na problem – u to vreme već je postojao registrovani zaštitni znak koji je koristio isti naziv i bio napisan u celosti crvenim slovima. Kako bi izbegli pravne prepreke i mogli da registruju svoj logotip, Rivela i Ferero odlučili su jednostavno da promene boju prvog slova iz crvene u crnu – i tako je nastao prepoznatljiv vizuelni identitet Nutele.
Izvor: 021.rs
I “Euroblok” odbrao stranu i postao “Studentski blok”: omiljeni slatkiš postao još omiljeniji
Dodaj komentar