Da li biste bili spremni da za više od 500 dolara platite cipele marke Payless? Naivni internet influenseri pali su na ovu jeftinu foru i tako nesvesno bili deo eksperimenta koje je sproveo upravo pomenuti brend.
Payless je američka marka čuvena po jeftinoj i pristupačnoj obući, a njihov departman za marketing osmislio je zanimljiv eksperiment.
Naime, otvorili su fejk prodavnicu obuće pod nazivom “Palessi” u Los Anđelesu, na veliko otvaranje su bili pozvani mnogi influenseri, prenosi portal Pasarella.
Većina njih ima veliki uticaj na društvenim mrežama i sebe nazivaju modnim influenserima. Ljudi ih pomno prate i često kopiraju njihove odevne kombinacije.
Bez obzira na to što tvrde da se razumeju u modu, za lažni brend su plaćali u proseku 645 dolara, iako se realna cena cipela kreće od 19.99 do 39.99 dolara.
-Platila bih 400 ili 500 dolara – kaže jedna od šopingholičarki koje su došle na “svečano otvaranje”, držeći u ruci patike od 20 dolara. Drugi je obuću nazvao “sofisticiranom i elegantnom”.
Butik fejk obuće je zaradio 3.000 dolara za samo nekoliko sati nakon otvaranja. A onda je došlo vreme da kupci saznaju istinu – rečeno im je da su kupili Payless obuću i da će niz ovih reklama biti prikazan na televiziji.
Ideja ove kampanje nazvana je “Payless experiment”, a njen cilj je da podseti kupce da su butici mesta gde možete kupiti obuću po prihvatljivoj ceni, kao i to da njihov dizajn ume da prevari čak i najuticajnije influensere.
Payless je iznenađenim kupcima vratio pare, ali i dozvolio da sve što su pazarili zadrže za sebe.
Nekad smo tako naivni, zar ne?
Dodaj komentar