Lifestyle

Koliko “ovaca za šišanje” je cipele koje vrede 20 dolara platilo 500?

Da li biste bili spremni da za više od 500 dolara platite cipele marke Payless? Naivni internet influenseri pali su na ovu jeftinu foru i tako nesvesno bili deo eksperimenta koje je sproveo upravo pomenuti brend.

Payless je američka marka čuvena po jeftinoj i pristupačnoj obući, a njihov departman za marketing osmislio je zanimljiv eksperiment.

Naime, otvorili su fejk prodavnicu obuće pod nazivom “Palessi” u Los Anđelesu, na veliko otvaranje su bili pozvani mnogi influenseri, prenosi portal Pasarella.

Većina njih ima veliki uticaj na društvenim mrežama i sebe nazivaju modnim influenserima. Ljudi ih pomno prate i često kopiraju njihove odevne kombinacije.

Bez obzira na to što tvrde da se razumeju u modu, za lažni brend su plaćali u proseku 645 dolara, iako se realna cena cipela kreće od 19.99 do 39.99 dolara.

-Platila bih 400 ili 500 dolara – kaže jedna od šopingholičarki koje su došle na “svečano otvaranje”, držeći u ruci patike od 20 dolara. Drugi je obuću nazvao “sofisticiranom i elegantnom”.

Butik fejk obuće je zaradio 3.000 dolara za samo nekoliko sati nakon otvaranja. A onda je došlo vreme da kupci saznaju istinu – rečeno im je da su kupili Payless obuću i da će niz ovih reklama biti prikazan na televiziji.

Ideja ove kampanje nazvana je “Payless experiment”, a njen cilj je da podseti kupce da su butici mesta gde možete kupiti obuću po prihvatljivoj ceni, kao i to da njihov dizajn ume da prevari čak i najuticajnije influensere.

Payless je iznenađenim kupcima vratio pare, ali i dozvolio da sve što su pazarili zadrže za sebe.

Nekad smo tako naivni, zar ne?

Kako lažni budisti varaju Novosađane

Čitajte Luftiku na Google vestima

Tamara Obradović

Običan konzument društvenih mreža, američke literature i pomfrita.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

277 Shares
277 Shares
Share via
Copy link