Ako upitate parove ovih dana kako su se upoznali, nemojte se iznenaditi ako se većina njih upoznala na istom mestu. Nisu u pitanju pozorište ni bioskop, a ni lokalni klub. Većina njih upoznala se na nekoj od društvenih mreža. Prepoznatljivi zvuk mesindžera sa fejsa, možete čuti gde god se okrenete. U javnom prevozu, na ulici, u kafiću, pa čak i na poslovnom sastanku.
Facebook, twitter, instagram, tinder, lista postaje sve duža. Nekima ovaj način muvanja savršeno odgovara, dok se drugi nikako ne snalaze, pa njihovi neuspeli pokušaji pozivanja na piće završe kao glavni izvor podsmeha među najboljim drugaricama na prvoj jutarnjoj kafi.
Tradicionalno muvanje podrazumeva da mladić napravi prvi korak, bio to samo zahtev za prijateljstvo, lajk ili poruka na četu. Dame su dame, i zato momci, bez obzira što govorimo o onlajn startovanju, vi ste na potezu. Idealna situacija je ona u kojoj devojku prvo vidite uživo, upozna vas zajednički prijatelj, ili se sretnete u klubu, a zatim postanete i virtuelni prijatelji. Komunikacija je tada mnogo jednostavnija. Prave muke nastaju ako vas zainteresuje neko koga nikada niste videli uživo.
Pre nego što krenete u bilo kakvu akciju muvanja na facebooku, morate se spremiti. Kao što pre odlaska na sastanak uživo idete pod tuš, brijete se i stavljate parfem, tako i pre virtuelnog sastanka morate preduzeti neke mere. Ako su na vašem profilu većina slika iz izlazaka gde su vam oči poluotvorene, to neće ostaviti baš sjajan utisak. Pisanje statusa na facebooku, ni slučajno. To više nije in, osim ako se ne tagujete na neku lokaciju. Ovo govori o tome gde vas može sresti, pa pokušajte da lokacije na kojima ste tagovani budu zanimljive. Deljenje pesama, linkova i vesti, takođe prikazuje vas, tako da vodite računa da niste šerovali gomilu vesti o starletama. Što manje ličnih podataka, to bolje. Pustite da nagađa u koju ste srednju školu išli i da sama proceni šta ste u horoskopu. Statuse prethodnih veza, kao i slike sa bivšima, obavezno sklonite. Sada ste spremni za onlajn startovanje.
Prvi korak bio bi da pogledate vaše zajedničke prijatelje i pitate nekoga od njih da kažu koju lepu reč o vama dotičnoj dami. Ako vam to ne pođe za rukom, možete pokušati sa slanjem zahteva za prijateljstvo koji u većini slučajeva bude prihvaćen. Pronađite zajedničke interese sa devojkom koja vam se dopada. Koliko god izlizano zvučalo, pokušajte da budete originalni. Izbegavajte da vaš prvi kontak započne pitanjima “šta radiš”, “je l’ se poznajemo” i slično. Umesto toga recite joj da vam se dopada pesma koju je nedavno okačila na svoj profil, ili da biste voleli da je upoznate jer ste je negde sreli, čuli ste lepe stvari o njoj i slično. Najstariji trik, poznat kao laskanje, kod žena uvek prolazi. Samo, nemojte da preterate jer će pomisliti da se samo zezate sa njom.
Nakon što ste ostvarili prvi kontakt i procenili da ste dobili zeleno svetlo, sačekajte malo pre nego što je pozovete na sastanak. Prava je umetnost znati kada je pravo vreme za to, pa je najbolje da to procenite sami. Nemojte čekati duže od par dana jer se može steći utisak da nemate vremena i da niste dovoljno zainteresovani. Svaku devojku više će obradovati vaš poziv da prošetate po keju, odete u bioskop ili na tvrđavu, nego da je pozovete na klasično piće i sednete u prvi lokal na koji naiđete. Ako dobijete potvrdan odgovor, dalje je na vama. Susret uživo mnogo je drugačiji od onog virtuelnog i morate se potruditi da ostavite dobar prvi utisak. Ukoliko ste je nešto slagali prilikom dopisivanja na fejsu, ili isfotošopirali sliku, verujte, primetiće. Zato od samog starta pokušajte da budete iskreni, jer sve ono što pokušavate da sakrijete na društvenim mrežama, sačekaće vas na sastanku uživo.
Ukoliko devojka izbegava da vam da konkretan odgovor o sastanku ili često govori da ima druge obaveza, možda je vreme da malo usporite i sačekate neko vreme pre nego što joj se ponovo javite. Ako vas i tada odbije, to je siguran znak da nije zainteresovana i da ne biste trebali više da je zovete. Kad bude imala vremena, i ako zaista bude htela, javiće se ona, ne brinite.
Facebook trenutno ima oko 1,39 milijardi aktivnih korisnika. Možda neko od njih čeka baš vaš zahtev za prijateljstvo, i možda vam ovo sada zvuči smešno, ali možda baš ovde upoznate nekog posebnog.
VAŽNO UPOZORENJE
Pre nego što načinite prvi korak, proverite da li je iza tog profila stvarna osoba.
lepe devojke