Možda ste do sada primetili majice, cegere ili kalendare sa simpatičnim likovima i duhovitim porukama? U pitanju je brend “Čupavci” iza kojeg stoji fotografkinja Milica Staletović. Milica sebe opisuje kao devojku koja se trudi da svoju kreativnost i duhovitost iskoristi na najbolji mogući način. A kako sama kaže “Čupavci” su pravi spoj jednog i drugog.
– “Čupavci” su nastali sasvim slučajno. Dobila sam projekat na fakultetu da osmislim kalendar i tada sam nacrtala prve Čupavce. Svidelo mi se to što sam uradila pa sam nastavila. Uskoro sam Čupavce počela da oslikavam na šoljama, majicama, bedževima, cegerima i tako je nastao današnji brend.
Kako ljudi reaguju na duhovite i slatke ilustracije?
– Ima puno pozitivnih komentara. Uglavnom su oduševljeni njihovim šaljivim porukama, pa se čak i slučajni prolaznici nasmeju kada vide neki od natpisa na mojim majicama ili cegerima.
Osim brendom “Čupavci” baviš se i fotografijom. Tvoje fotografije su veoma nežne, ali istovremeno imaju i dozu drskosti. Gde pronalaziš inspiraciju?
– Što se tiče inspiracije, to je uvek različito. Inspirišu me ljudi koje fotografisem, njihova priča i trudim se da njihovu licnost pretočim u portret. Jako volim boje i kontrast, pa ste možda zato primetili ponesto nežno a i drsko u njima.
Veoma si mlada, a već gradiš dva brenda. Koliko si ambiciozna?
– Smatram sebe vrlo ambicioznom, ali i smatram da uvek može bolje. Verujem da uvek mogu jos ponešto da naučim. Volim taj osećaj na kraju dana kada vidim da se moj trud isplatio. To me pokreće.
Dodaj komentar