Patrijarhalnost i tradicionalizam u porodičnim odnosima u Crnoj Gori je nešto u šta se „ne dira“ i Crnogorci mnogo drže do toga. Striknost i strogoća glave porodice prema ženskom detetu je gotovo podrazumevajuća.
Upravo je to kao tema iskorišćeno u novom promo spotu Crne Gori, čiji je cilj podizanje svesti o poštovanju mera za suzbijanje koronavirusa u toj zemlji.
Humoristična reklama je snimljena kao zvaničan spot i to pod pokroviteljstvom Svetske zdravstvene organizacije.
Autori su čuvena ekipa „The books of knjige“, a reklama je za samo tri dana na YouTube-u dospela na trending listu i ostvarila skoro 300 hiljada pregleda.
Na snimku je porodica koja tokom ručka raspravlja o novom dečku ćerke mezimice. Majka nagovara oca kako je to sve ok, kako je reč o finom mladiću iz ugledne porodice koji pravilno nosi masku i redovno dezinfikuje ruke.
Otac to odobrava, ali uz jedan uslov – mora da drži distancu od dva metra.
Međutim, na romantičnom sastanku u automobilu ne pojavljuje se ćerka, već upravo njen prerušeni tradicionalni otac koji dezinfikatorom sprečava „dobrog“ momka da ga/je poljubi.
Pogledajte video:
Dodaj komentar