Magazin Putovanja

Turisti iz Srbije letovanje u Grčkoj plaćali 2.000€, a završili u njivama i praznih stomaka

smestaj u njivama
Foto: privatna arhiva

„Toliko toga nudi letovanje u Grčkoj, a Skala Furka na poluostrvu Kasandra ima posebnu draž. Boravak u hotelu Tropical učiniće vaše leto nezaboravnim“, navodi na svom sajtu agencija Barcino Tours.

Dejan Jakšić iz Novog Sada svoje letovanje 2022. sigurno neće zaboraviti…

Nakon više od 17 sati vožnje i tri pogrešna skretanja, put ih je, kako kaže, usmerio sa magistralnog puta u žitno polje. Sam kompleks hotela je, navodi Dejan, lep. Problem je lokacija.

„Uzeli ste nam 130.000 dinara za hotel koji se nalazi u žitnom polju. Oko hotela nema apsolutno ništa“, požalio se Dejan pomenutoj turističkoj agenciji, a sa nama podelio da su do najbliže plaže išli peške po prašini kroz njive, duže nego što je agencija navela da je potrebno.

– U ponudi Barcino Tours agencije stoji da je hotel udaljen 1.500 m od grada. Merili smo više puta peške i kolima, kroz njive, zemljanim putevima ima 2.500 m, a magistralom 3.100 m.

put do plaze

Jedan od putnika, Bojan Stanin, kaže za Luftiku da, iako je na sajtu agencije navedeno da je hotel u kojem borave sa četiri zvezdice, oni na hotelu ni u celom resortu nisu uspeli da vide niti jednu.

– Na sajtu Barcina navedeno je da je hotel na odličnom mestu za šetnju do grada, kao i da za prevoz do plaže imamo šatl autobus. Sačekao nas je kombi sa osam sedišta koji pritom nije bio registrovan – prepičava Bojan.

kombi
Foto: privatna arhiva

Niti je, kako dodaju nezadovoljni putnici, išao po dogovorenom rasporedu.

– Taj hotel se reklamira kao odličan za boravak sa malom decom – kaže Bojan. Da za to nije adekvatan zaključila je već prvog dana letovanja i putnica Milena Danojlić.

– Imali smo i dečja kolica, a stići do toliko udaljene plaže tako lošim putem bilo je izuzetno teško. Zamolili smo vodiča da nam nađu neki drugi smeštaj bliže plaži, slali mejlove agenciji, zamolili čak i svoju porodicu iz Srbije da ih s tim u vezi kontaktira.

okolina
Foto: privatna arhiva

Izlaska u susret, kaže vidno razočarana, nije bilo. „Tu ste, gde ste“ bio je, parafrazira, odgovor predstavnika agencije, zbog čega su odlučili da nađu novi zamenski smeštaj u svom aranžmanu i o novom trošku.

Nakon tako dugih šetnji do plaže, reklo bi se, čovek lako ogladni, pa je dobro imati all inclusive ponudu u okviru hotela. Ni sa te strane, štaviše, naši sagovornici nisu imali reči hvale.

hrana
Foto: privatna arhiva

– Hrana je bila kao u kasarni. Neraznovrsna, bezukusna i nije je bilo dovoljno. Na kraju smo kupovali hranu – kaže Dejan.

– Makarone i špagete sa kečapom koje se vrte u krug su ishrana koja je u potpunosti neadekvatna za decu – razočarano priča Milena.

dezert
Foto: privatna arhiva

Neadekvatnim se, dodaju sagovornici, pokazalo i održavanje higijene smeštaja i hotelskog bazena, u kojem je, usput, mogao da se osveži ko god je hteo, jer gosti nisu imali nikakvu identifikaciju.

– Ne verujem da bih išta dobila žaljenjem. Na sajtu agencije ne možete ostaviti negativnu recenziju, a od odgovornosti se ograđuju rečenicom da hotel ima pravo izmene all inclusive koncepta bez prethodne najave za koje organizator putovanja ne snosi odgovornost – kaže Milena.

U pravdu, sa druge strane, veruje Dejan Jakšić koji nam je svoje ne tako lepo iskustvo preneo uz šalu na svoj račun.

„To je bio naš medeni mesec“, kaže uz smeh i dodaje „rekao sam ženi, nemoj, molim te, nikad više za ručak da spremaš makarone“.

makarone

Naš sagovornik, međutim, kaže i da se oseća obmanuto i poniženo. Svoje nezadovoljstvo je iskazao i gorepomenutoj agenciji, a od njih je dobio odgovor da je „Barcino ispunio sve svoje ugovorene usluge“.

Sličan je odgovor agencija Barcino Tours prosledila i našoj redakciji. Oni navode da je hotel „Tropical“ sa njihove strane predstavljen fotografijama sa sajta hotela, a da je na Barcinovom sajtu uz GPS koordinate i Google mape moguće videti i satelitski snimak i na osnovu njega zaključiti kakva je okolina hotela.

hotel tropical

Kada je reč o restoranskoj ponudi, veruju da su „različiti ukusi“ ono što je moglo da stvori nezadovoljstvo kod druge strane i objašnjavaju da agencija ne može da utiče na vrstu hrane kao ni na način na koji se služe obroci.

Za okolinu, održavanje smeštaja i druge sadržaje odgovorna je, navode između ostalog, politika samog hotela, a s obzirom na to da se novac za smeštaj uplaćuje hotelu, agencija nije u mogućnosti da vrati novac i u tom slučaju je, kako kažu, teško izaći putnicima u susret.

smestaj
Foto: privatna arhiva

Ipak, Dejan Jakšić namerava da pravdu potraži na višim instancama. Cilj mu je, kaže, povraćaj makar dela ne tako male sume koju su opredelili za svoje prvo bračno putovanje, ali i želja da njegovo iskustvo pomogne nekom sledećem putniku koji se za istu destinaciju odluči.

Još razočaravajućih fotografija i gorkih svedočanstava možete pronaći na OVOM LINKU.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Upozorenje srpskim turistima u Grčkoj: Podvale sve češće, žena prevarena za 230 €

Redakcija Luftika.rs

komentara

Klikni da objaviš komentar

    • Nema registracionu nalepnicu Republike Srbije, samo vinjete za Grčku i Severnu Makedoniju.

  • Neka tako vam i treba .kad pljuiete po Crnoj gori koja vas ugoscava kao svoje najrodjenije .

  • Zaboravio sam da navedem. Da je Barcino naveo da postoji animacija za decu koja je od 10 dana našeg boravka bila 4 puta uz obrazloženje da Animator trenutno nije tu. A i da smo u hotelu od navedene 4 zvezdice dobili pokidane peškire i bušnu posteljinu.

  • Smejete se paradajiz turistima.. .pa oni su se sigurno proveli mnogo lepse i jeftinije od vas 🤣🤣🤣

  • To sto je gospodin putovao na konju(jer neznam gde je isao 17sati) i ne zna da koristi navigaciju nije kriv hotel.Hotel jeste u njivama ali u komleksu od pet hektara savrsenog zelenila,travnjaka,bazena,bara,restorana,animatora za decu,neograniceg jela i pica i divnog osoblja.Za svaku preporuku je hotel,istini za volju lepo je imati auto da ne bi zavisili od hotelskog prevoza ako ste sa decom.

  • Ovog leta smo prvi put isli na more sa Barcinom. Blago je reci da smo bili nezadovoljni i mi svi ostali saputnici iz autobusa. Samo im je reklama jaka, sve ostalo slabo. Poslali su vodju puta koja nema pojma ni gde je posla. Na svako pitanje putnika vezano za destinaciju, tj.Tasos, odgovor je bio „Nemam pojma, prvi put idem tamo“. Smotana i neljubazna. Predstavnica na Tasosu takodje pala s Marsa, ne zna nista o ostrvu, nikakvu preporuku da da, info sastanak je odzala tek pod pritiskom putnika i to nekoliko dana po dolasku. Ako imate, ne daj Boze, neki problem tamo, nista nije u njenoj nadleznosti. A ovi iz Beograda potpuno nezainteresovani, bukvalno ste prepusteni sami sebi. U povratku se i bus pokvario, srecom pa su barem vozaci bili profesionalni i upuceni u svoj posao, te su popravili kvar. Srecom pa je Tasos prelep i uspeli smo i da uzivamo u odmoru, uprkos propustima agencije, ali ostao je gorak ukus i nikome ne bih preporucila ovu prevarantsku agenciju.

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
203 Shares
203 Shares
Share via
Copy link