Magazin

Omiljeni Karleušin brend snimio pedofilsku reklamu: Ona se oglasila, bolje da nije

karleusa-jelena
Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Ogromna prašina podigla se oko svetski poznatog brenda koji je novom kolekcijom sablazio javnost kada su u kampanji pokazali decu i medvediće sa sado-mazo rekvizitima što su mnogi shvatili kao promociju nasilja nad decom.

S obzirom na to da je glavni promoter brenda popularna starleta Kim Kardašijan, ona se odmah našla na udaru javnosti, ali i naša Jelena Karleuša koju su napale žene iz samo jedne države.

Jelena ima dosta odevnih komada ovog španskog brenda zbog čega su je pojedinci napali, a ona se sada i oglasila.

Bolje da nije.

karleusa balecijaga
Printscreen/Instagram/karleusastar

– Balensijagom su se posebno našle pogođene ženske osobe iz Bosne. Samo mi one pišu uvrede u dm jer imam Balensijaga stvari. Izgleda da je Balensijaga baš imala uticaj na živote žena u Bosni čim ih je ova situacija ovoliko pogodila. Nisam znala da je ovaj brend ovoliko bitan i zastupljen u Bosni. Šta će sad Bosna bez Balensijage ja ne znam, ali se molim da što pre izađu iz ovog teškog perioda- napisala je Jelena koja pored miliona drugih žena ima odevne komade poznatog brenda koji je napravio propust.

Osude, u ovom slučaju, nije bilo u “saopštenju”.

Osim nje o ovome se oglasila i Kim Kardašijan koja je bila šokirana potezom modne kuće.

– Bila sam tiha poslednjih nekoliko dana, ne zato što nisam bila šokirana i ogorčena nedavnim kampanjama Balenciage, već zato što sam želela priliku da razgovaram sa njihovim timom kako bih lično shvatila kako je to moglo da se desi – počinje izjavu Kim na svojoj Instagram stranici i nastavlja:

– Kao majku četvoro dece, potresle su me uznemirujuće fotografije. Bezbednost dece se mora poštovati i ništa protiv toga ne bi trebalo da ima mesta u našem društvu – tačka.

Kim je nakon direktnog razgovora sa samim dizajnerima rekla da ceni to što su uradili nakon kampanje koja je izazvala buru u javnosti.

– Cenim što je Balensijaga uklonila kampanje i izvinjenje koje su uputili. U razgovoru sa njima, verujem da razumeju ozbiljnost problema i da će preduzeti neophodne mere da se to više nikada ne ponovi – dodala je Kim.

Perfidna i degutantna kampanja modne kuće Balensijaga, deca uz sado-mazo simbole i vinske čaše

Čitajte Luftiku na Google vestima

Share via
Copy link