Vesti

Možeš to! Parkside i Lidl pokreću kampanju sa Arnoldom Švarcenegerom

svarceneger lidl

Kao novo lice brenda PARKSIDE, Arnold Švarceneger uz parolu „Možeš to!”, na televiziji i društvenim mrežama deli sa ljubiteljima kućnih majstorija tajne svog uspeha koristeći upravo PARKSIDE aparate.

Potrošači će imati priliku da se prisete legendarnih trenutaka Švarcenegerove karijere, prikazane kroz PARKSIDE samostalne majstorije, a kao ambasador ovog brenda Arnold Švarceneger će, uz dozu humora i blage ironije, inspirisati ljude da uzmu stvari u svoje ruke i bodriti ih na njihovom putu ka uspehu.

Prema rečima direktora za nabavku u kompaniji Lidl International, Kristofa Pola (Christoph Pohl) Švarceneger i PARKSIDE su idealna kombinacija.

„Zahvaljujući stalnom razvoju tokom godina, stvoren je brend PARKSIDE, koji je zbog visokog kvaliteta, najboljeg odnosa cene i performansi, impresivnog asortimana i privlačnog dizajna postaje inspiracija mnogim potrošačima. Srećni smo zbog saradnje sa Arnoldom Švarcenegerom, budući da je upravo on osoba koja oličava mnoge naše vrednosti. PARKSIDE predstavlja ideju da stvari možete sami da uradite, a kroz ovu kampanju želimo ljudima da pružimo samopouzdanje da to zaista i mogu. Arnold Švarceneger je čovek akcije, autentičan je, odlučan i prizeman. Ponosni smo što je sada deo PARKSIDE tima”, poručio je Pol.

„Možeš to” je parola za sve – to je suština PARKSIDE brenda. Brend je posebno usmeren na sve one koji vole da popravljaju, grade i obavljaju poslove u dvorištu ili bašti – jednostavno zasučite rukave. Asortiman alata, baštenske opreme i dodataka dostupan je u svim Lidl prodavnicama.

Za Arnolda Švarcenegera alati nisu nepoznanica jer je i sam nekada radio kao zidar. To je, kako kaže, još jedan razlog zašto je saradnja potpuni uspeh za poznatog glumca.

„Moj stav je upravo „Možeš to!”. Moraš verovati u sebe, zato sam i ja deo PARKSIDE tima”, poručuje Arnold Švarceneger.


O PARKSIDE-u

Brend PARKSIDE – dostupan u Lidl prodavnicama – nudi proizvode za uradi sam aktivnosti koji omogućavaju svakome da samostalno i brzo obavi zadatke u bašti, kući i radionici. PARKSIDE Performance asortiman pogodan je i za izuzetno ambiciozne i iskusne entuzijaste za uradi sam aktivnosti. Bez obzira da li ste profesionalac ili početnik: Zahvaljujući visokom kvalitetu, najboljem odnosu cene i performansi, širokom asortimanu i naravno atraktivnom dizajnu, PARKSIDE je već uspeo da ubedi mnoge.

Saznajte više na: www.parkside-diy.com.


O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.

Lidl mi je obeležio auto jer sam parkirala na “invalida”, još mi uši bride od sramote

Čitajte Luftiku na Google vestima

Luftika Promo

Ovo je promotivni tekst stvoren u laboratoriji redakcije portala Luftika. Ako želite da vaš brend bude ovako predstavljen, kontaktirajte nas na marketing[@]luftika.rs.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link