Biti preduzetnik znači rizikovati, a koliko su preduzetnici spremni da rizikuju i upuste se u online prodaju? O prednostima ovakvog biznisa, ali i tome zašto decu treba od malih nogu učiti preduzetništvu, pričali smo sa diplomiranom ekonomistkinjom Sandrom Milošević, vlasnicom Bebolino online prodavnice dečje opreme.
– Prilikom pokretanja biznisa ne morate izmišljati nešto novo, dovoljno je da različite ideje iskoristite za nešto svoje – naglašava Sandra i dodaje da je ona pre 2 godine odlučila da pokrene online prodavnicu dečije opreme Bebolino, jer je videla da u svetu to funkcioniše.
Ekonomistkinja koja je trenutno magistar ekonomije, a budući doktor ekonomskih nauka, ističe da je Internet veliko tržište sa milijardu mogućnosti, ali da još uvek postoji strah među preduzednicima, zbog toga što ono iziskuje dosta ulaganja, rizika, vremena… Ona smatra da je Internet marketing budućnost i da treba ulagati u njega.
Na pitanje da li još uvek u našoj zemlji postoje stereotipi o online kupovini Sandra Milošević nam odgovara da je još prisutan strah pa čak i među kupcima koji kupuju preko Bebolino online prodavnice.
– Postoje mlađe generacije koje imaju tu naviku da kupe svu potrebnu opremu za bebe od kuće, jer im ona stiže besplatno dostavom za kupovinu preko 2.000 i to za 48 sati ili 24 sata, ako su iz Novog Sada. Međutim, starije generacije testiraju našu Bebolino online prodavnicu tako što prvo kupe stvar manje vrednosti, na primer cuclu, a onda kada se uvere u sigurnost naruče sve što im je potrebno za dete – objašnjava vlasnica Bebolino online prodavnice.
Bebolino online prodavnica obuhvata svu bebi opremu na jednom mestu, a najtraženija su kolica i krevetići, dok su žene smelije kada se govori o online kupovini, jer češće kupuju preko Bebolino online prodavnice. Mogućnost koju nudi ova online prodavnica jesu i vaučeri koji mogu biti dobar poklon za novorođenče.
Zašto decu treba učiti preduzetništvu?
Možda preduzetništvo zvuči kao nešto sa čim deca ne treba da budu upoznata, ali bi vas začudio podatak da im upravo preduzetničke veštine mogu doneti više koristi u budućnosti nego štete.
– Kada bismo decu na vreme učili preduzetništvu, ona bi razvijala maštu, kreativnost, samoinicijativnost, ogranizovanost i mnoge druge sposobonosti koje će im kasnije biti potrebne u različitim životnim sverama – kaže vlasnica Bebolino online prodavnice dečje opreme.
Kako bi to stručnjaci rekli “preduzetnik se ne rađa, preduzetnik se postaje”.
Dodaj komentar