Hotels.com je objavio „Izveštaj o uvidima u hotelske sobe“ koji otkriva najčešće i iznenađujuće stavke koje su gosti ostavili za sobom.
Kompanija sa sedištem u Dalasu u Teksasu, prikupila je informacije iz više od 400 svojih partnera hotela širom sveta.
Neki od najbizarnijih predmeta koji su ostali su gušter-kućni ljubimac, piletina, sat od šest miliona dolara i automobilska guma.
Najskuplji predmeti koje su posetioci zaboravili su Birkin torba i roleks.
Deset odsto hotela prijavilo je da su gosti ostavili svoje proteze, navodi se u izveštaju, prenosi N1.
„Uprkos naporima poput ‘izgubljenih i pronađenih’ kutija, ponekad je osoblje hotela otišlo je u krajnost da ponovo spoji goste sa njihovom imovinom“, navodi se u izveštaju.
Hotels.com je neke radnike nazvao „hotelskim herojima“ od kojih je jedan vozio 60 kilometara da bi vratio pasoš, drugi je trčao nekoliko blokova kako bi isporučio stvari pre nego što je brod za krstarenje isplovio.
Najčudniji zahtevi za osoblje u sobi sastojali su se od kade ispunjene Evijanom i hot-doga sa kavijarom.
„U Hotels.com poznajemo hotele iznutra i spolja. Zamolivši hotele da otkriju tajne iza najupečatljivijeg boravka, otkrili smo da su ovi ‘uvidi’ zapravo inspirisali usluge koje su danas dostupne gostima“, rekla je Melani Fiš, potpredsednica za globalne odnose sa javnošću u Hotels.com, navodi se u saopštenju za javnost priloženom izveštaju.
Kompanija je otkrila i najčešće stvari koje ostavljaju gosti hotela.
Pogledajte listu:
1. Punjači
2. Prljav veš i odeća
3. Adapteri
4. Šminka i toaletni pribor
5. Donje rublje
Dodaj komentar