Voditeljka Aleksandra Ivanović svojevremeno je otvorila dušu u emotivnoj ispovesti o pilotu Vladimiru Bulatu, s kojim je bila u ljubavi, a koji je stradao u blizini Zrenjanina.
Strašnu vest tog 18. jula saopštila joj je majka, a još jedan šok je usledio kada joj je kolega Mladen Mijatović potvrdio da je u padu aviona „zlin“ poginuo njen nekadašnji partner Vladimir.
Aleksandra je tada ispričala da je on obeležio njen život, ali i živote svih onih koji su ga poznavali.
– Mama je plačući ponavljala Bulat, Bulat. Tako je zvala Vladu. Prenula me je iz sna, a pošto sam znala da je on sjajan pilot, nije mi palo napamet da je moglo nešto da se desi. Pozvala sam kolegu Mladena koji je izveštavao o dogadaju. Uz komentar da je slika loša, rekao je da će mi se javiti. Kada mi je javio da pilot, nažalost, nije preživeo, zanemela sam – ispričala je tada Aleksandra, pa dodala:
– Šok i neverica su jedini osećaj u tom trenutku. Kao da vam neko stisne dušu i srce, i ne možete da dišete.
Pored toga što su rođeni iste godine u istom mesecu, kako je rekla, spajala ih je ljubav prema istim stvarima.
– Voleli smo da gledamo stare filmove, kao što su „Probujalo sa vihorom“ i „Doručak kod Tifanija“. Samo nam je „Top gan“ bio draži. Povezivala nas je i ljubav prema Ečkoj, odakle je moja baka, a on je tamo odlazio zbog aerodroma. Kada me je prvi put poveo, ostala sam sa njegovim kolegama kod hangara.
Dok je izvodio akrobacije toliko sam vrištala od straha da su se svi smejali. Iako je bilo božanstveno, nisam smela da gledam. Objašnjavao mi je da najbezbedniji kad je avion na velikoj visini jer šta god da se desi, ima vremena da reaguje. Kad se spusti nisko, najvažnije je da ne izda mašina – otkrila je tada novinarka.
Mnogi koji su tog dana bili prisutni kako na aerodromu, tako i na okolnim njivama ispričali su različite stvari. Jedni su rekli da motor čuo, dok su drugi tvrdili da nije.
Aleksandra se tokom ispovesti prisetila i svog prvog leta sa Vladimirom u tom istom avionu.
– Sedela sam napred, on je bio iza. Ispred mene su bili komandna tabla i upravljač, Vlada mi je pričao kako se balansira, da avion mora da bude u ravni sa horizontom. Bez najave je pustio komande i sve snimio. To mi je najdraža uspomena.
Vlada je tvrdio da je i ona rođena za pilota, pa je uz pomoć kolege organizovao privatne časove letenja.
– Znala sam da nema šanse da sam baš toliki talenat, pa sam zamolila pilota da preuzme komande, ali pre nego što smo uzleteli dogovorili smo se da učinimo Vladi i da upravljam. Avion ima dve papučice, jednu sam nagazila toliko jako da sam sletela sa staze i levim krilom umalo završila u njivi sa kukuruzima.
Smejali smo se tome, a Vlada, koji je pored nas leteo, pored nom, počeo je da izvodi akrobacije. Na nebu to izgleda veličanstveno, žao mi je što nisam snimila. Sad pogotovo – pričala je za „Hello“ i dodala:
– Jedva je čekao da počne obuku na avionu Galeb 4. Taj avion su napravili naši ljudi, u velikoj Jugoslaviji. Ponosili smo se time i šalili kako smo se našli jer smo nostalgični Titovi pioniri. Vladimir je bio neobičan, uporan, vredan, pun elana. Moje drugarice su govorile da je džentlmen, zvale su ga dasa, a meni je bio vitez.
Dodaj komentar