Balkan Magazin

Bosanac ogorčen smeštajem u Ulcinju: „5 dana sam platio 300 €, a sve je bilo čisto sr*nje“ (VIDEO)

ulcinj smeštaj

Uredništvu portala bosanskohercegovačkog Crna-Hronika javio se Bosanac koji je izrazio ogorčenje zbog neslaganja sa turističkom agencijom koja mu je organizovala letovanje na moru. Prema njegovim rečima, smeštaj koji je rezervisao preko agencije značajno se razlikovao od onoga što je predstavljeno u promotivnim materijalima.

Gospodin iz Gračanice, koji se nedavno vratio sa odmora, ističe da je smeštaj bio u gorem stanju nego što je prikazano na slikama i opisima koje je video prilikom rezervacije. Prema njegovim rečima, stan je bio u lošem stanju, a mnogi od obećanih objekata nisu bili raspoloživi ili funkcionalni, uključujući klima koja nije radila i sanitarni čvorovi su bili neuredni.

Gračanlija je naveo da je kontaktirao turističku agenciju iz Novog Travnika kako bi izrazio svoje nezadovoljstvo, ali da nije dobio adekvatnu pomoć ni odštetu. „Ovo je bio potpuni raskid između očekivanja i stvarnosti“, izjavio je on. „Očekivao sam kvalitetan odmor, a zapravo sam se suočio sa neprijatnostima i lošim uslovima.

Bosanac je apelovao na sve putnike da budu oprezni prilikom rezervacije i da se uvere u tačne podatke pre nego što plate svoj odmor.

@crnahronikaofficial

Kako varaju narod u turizmu: Predstave to 3 slike a dobiješ ovo

♬ original sound – crnahronikaofficial

– Platio sam 5 noći za ovu sobu. Nas troje (dvoje odraslih i malo dete) smo ovde spavali. 300 evra za 5 noćenja, dodatno noćenje 60 evra. Neke slike vam se pokažu prilikom plaćanja i rezervacije, a onda kada stignete, bićete iznenađeni na šta ste došli. Sve dogovaraš sa vlasnikom Nedžadom preko Vibera i on ti šalje ove prve slike. Tako da ti zamuti oči, da tako kažem.

Kada izađete iz stana, morate krenuti u 8 ujutru, a na autobus stižete tek u 16 ​​časova. Ne mogu sa koferima na plažu, gde ću sa svojim stvarima? Šta da radim 8 sati sa malim detetom sa stvarima? Čim sam ušao u ovu rupu poželeo sam da se vratim. Ali moje dete mi je dalo strpljenja jer sam išao na more uglavnom zbog njega.

Najtužnije je što ispred stana sedi baka kao policajac. A kad ideš negde, pita te gde ideš, ako ideš dalje moraš da isključiš klimu. Proverava kada i kako je klima uređaj uključen, odnosno isključen. Ako je uključen, morate se vratiti u stan i isključiti klima uređaj. U stvarnosti, sve je bilo čisto sranje.

Toalet je deo sobe, ali ovo je zajednička kuhinja.

Želim samo da upozorim sve građane da ne nasedaju na prevare kao što sam ja. Umesto da se odmorim, toliko sam ogorčen i ljut na sebe i turističku agenciju. Nemate kome da se žalite, nemate zakona, nemate državu. Zato nam ostaje samo da se javno žalite. To je to – rekao je čitalac portala Crna-Hronika iz Gračanice.

Domaćin ljut na goste koji nisu počistili apartman, drugi ga osudili: „Nije ni trebalo da čiste“ (VIDEO)

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">