Magazin Srbija

Turistička organizacija Srbije angažuje influensere za 3,3 miliona, da u Sopotu letuju mladi iz inostranstva

telefoni-drustvene-mreze

Turistička organizacija Srbije počinje da prati trendove, ne u kvalitetu ponude već u promociji na Internetu i privlačenju mladih zemalja bivše Jugoslavije, Rumunije, Bugarske i Grčke.

Naime, oni su raspisali javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije. Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.

Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera, piše Nova ekonomija.

„Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše.

Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 ifluensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.

Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće vršiti promociju nekog drugog brenda u okviru sadžaja koji kreira za potrebe naručioca.

Luftika

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
554 Shares
554 Shares
Share via
Copy link