Turistička organizacija Srbije počinje da prati trendove, ne u kvalitetu ponude već u promociji na Internetu i privlačenju mladih zemalja bivše Jugoslavije, Rumunije, Bugarske i Grčke.
Naime, oni su raspisali javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije. Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera, piše Nova ekonomija.
„Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše.
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 ifluensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće vršiti promociju nekog drugog brenda u okviru sadžaja koji kreira za potrebe naručioca.
Dodaj komentar