Vesti

Kompanija Sport Vision renovirala 8. salu za fizičko vaspitanje u Srbiji

Dogadjaj povodom otvaranja renovirane fiskulturne sale

Kompanija Sport Vision u okviru projekta „Vizija zdrave budućnosti“ obnovila salu za fizičko vaspitanje u osnovnoj školi „Dositej Obradović“ u Novom Sadu.

Regionalni lider u sportskoj maloprodaji, kompanija Sport Vision, ove godine uspešno je sprovela u delo projekat „Vizija zdrave budućnosti”. U okviru tog projekta, osnovna škola „Dositej Obradović“ iz Novog Sada dobila je novu, renoviranu salu za fizičko vaspitanje, kao i novu prateću sportsku opremu.

Projekat „Vizija zdrave budućnosti“ pokrenut je sa misijom da se u osnovnim školama širom zemlje omoguće najkvalitetniji uslovi za bezbedno bavljenje fizičkom aktivnošću, i time doprinese razvoju mladih talenata i promociji zdravog i aktivnog životnog stila.

– Ministarstvo pozdravlja i podržava svaki vid društveno odgovornog poslovanja. Kompanija Sport Vision je svakako jedan od lidera koji već godinama pruža primer i u okviru društveno odgovornog projekta ulaže u obnovu sala za fizičko vaspitanje. Verujemo da će sala ove škole služiti mnogim budućim generacijama – rekao je Milan Grujin, rukovodilac ŠU Novi Sad.

Milan Grujin, rukovodilac ŠU Novi Sad

Ovo je osma škola čija je sala za fizičko vaspitanje dobila novi sjaj u okviru projekta „Vizija zdrave budućnosti“.

– Izuzetna nam je čast što je kompanija Sport Vision odabrala baš našu školu za donaciju i radove u sali škole. Učenici i nastavnici škole su prezadovoljni urađenim i radosni što će se nastava fizičkog vaspitanja ponovo odvijati u ovim renoviranim prostorijama – rekao je Stanimir Paunić, direktor OŠ „Dositej Obradović“.

Stanimir Paunić, direktor OŠ Dositej Obradović

Pored renovinaranja sale, kompanija Sport Vision je obezbedila i lopte za fudbal i košarku, kao i nove koševe i ripstole, u čijim benefitima će više od 1.100 učenika ove škole moći da uživa.

– Svesni smo da se zdrave navike usvajaju od najranijeg doba i da su fizička aktivnost i bavljenje sportom naročito važni u školskom periodu. Upravo to je Sport Vision prepoznao kao neophodnost današnjeg društva i sa tom idejom započeo projekat „Vizija zdrave budućnosti“, na koji smo svi ponosni i kroz koji nastavljamo da obezbeđujemo deci kvalitetnije odrastanje – izjavila je direktorka marketinga Sport Vision Grupe, Anja Dmitrović.

Anja Dmitrović, direktorka marketinga Sport Vision Grupe

Čitajte Luftiku na Google vestima

Kompanija će svojim delovanjem kroz projekat „Vizija zdrave budućnosti“ i drugim brojnim društveno odgovornim kampanjama nastaviti da obezbeđuje najkvalitetnije uslove za bavljenje sportom, podržava talente i promoviše svest o važnosti takvih projekata.

Luftika Promo

Ovo je promotivni tekst stvoren u laboratoriji redakcije portala Luftika. Ako želite da vaš brend bude ovako predstavljen, kontaktirajte nas na marketing[@]luftika.rs.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link