Toalet papir više nije deficitaran artikl, barem u španskim prodavnicama. Stanovnici Pirinejskog poluostrva sada gomilaju vino, pivo, masline, čips i čokoladu.
To pokazuju podaci s tržišta u trenutku dok je čitava Španija u izolaciji od 15. marta.
Špancu su kupili 80 odsto više piva i 60 odsto više vina u protekloj nedelji u odnosu na nedelju ranije, pokazuje izveštaj Inforetaila. Masline su, čini se, čak i popularnije i njihova je prodaja skočila za 94 odsto.
Čips, čokolada, sladoled i inćuni takođe nestaju s polica i njihova je prodaja povećana od 76 do 87 odsto.
Španci koji se inače druže u kafićima, barovima i drugim prostorima na otvorenom, sad su napravili sopstvene kućne barove, piše španski dnevni list „El Pais“.
Psiholog Olga Kastanjer te promene pripisuje teskobi izazvanoj epidemijom virusa i novim ograničenjima kretanja.
„Kad ste pod stresom, u takvoj situaciji telo žudi za šećerima i masnoćama“, kaže Kastanjer za „El Pais“, a prenosi 021.
Priznaje da se sastaje s prijateljima preko Skajpa kako bi popili pivo.
Genijalan potez marketa koji je stao na kraj mahnitim kupcima
Dodaj komentar