Škrabac je luckasti brend koji duhovitim porukama budi veliko interosovanje među Novosađanima.
„Obaram s nogu“ je samo jedan od natpisa koji se nalaze na majicama ovog brenda. Sigurno ste bar jednom poželeli da imate jedinstvenu gaderobu sa rečenicom koja vas opisuje. Osnivači ovog brenda Ana i Ivan upravo na tome rade, a njihov Škrabac postoji 3 godine. Ana je dizajner i bavi se kompletnim vizuelnim delom, dizajnom, marketingom, prodajom. Ivan je IT-jevac i zadužen je za planiranje, finansije, papirologiju.
Kako je sve počelo, kako je nastala ideja za Škrabac?
– Kao što uvek napominjemo, Škrabac je nastao spontano, u početku nije postojao tačan plan. Ja sam nosila svoj notes sa sobom svuda i crtala, pa su se kasnije na nagovor prijatelja ti isti crteži našli na majicama, a kasnije nakon pozitivnih prvih reakcija i našli su se i na ostalim proizvodima.
Kome su namenjeni ovi odevni komadi?
– Namenjeni su svima koji vole komfornu i kvalitetnu garderobu, i naravno svima sa smislom za humor.
Šta sve imate u ponudi?
– U ponudi imamo majice i dukseve za žene, muške majice, dečije majice i dukseve, cegere, rokovnike, jastuke, bedževe, čestitke.
Kako mogu da se naruče?
– Najlakši način za poručivanje je putem našeg sajta, ali i putem naše Facebook stranice.
Gde tražite inspiraciju?
– Inspiracija proističe bukavalno iz svih dnevnih situacija. Moto Škrapca je „Keep on buzzin“. Tako da Škrabac stalno zuji i skuplja nove ideje za crteže.
Zbog čega su Novosađanima interesantne ovakve stvari?
– Milsim da je to zbog dobrog smisla za humor i ležernosti koja je specifična za Novi Sad.
Uvek imate neke nagrade, hoće li ih biti i u narednom periodu?
– Trudimo se uvek da nekakvim malim nagradama, sitnicama nagradimo naše kupce i na taj način im se zahvalimo. Biće ih svakako i u narednom periodu.
Kakvi su vam dalji planovi?
– Za početak da nastavimo istim tempom kao i do sada, sa još mnogo zanimljivih crteža i novih proizvoda.
Dodaj komentar