Živko iz beogradskog naselja Kotež raskinuo je ugovor sa Telekomovim operaterom Supernova, nezadovoljan zbog ukidanja određenih kanala koje je gledao. Nakon što je MTS obavestio o svojim planovima, rekli su mu da vrati opremu i usmeno ga obavestili da će mu biti umanjen račun za dane kada nije koristio usluge.
Međutim, iako je vratio opremu i za to dobio potvrdu, stigao mu je pun iznos računa, a sada ima “muku” da dokaže da je raskinuo ugovor i da ostvari svoja potrošačka prava.
Živko već danima ima “problem” da dokaže da više nije korisnik MTS kablovske televizije. Obilazi sve poslovnice po Beogradu, piše mejlove, zove telefonom, ali mu, kako priča za portal Nova, niko ne daje pisanu potvrdu da više nije pretplatnik.
Dalje dodaje i da su usmena obaveštenja “različita”, te da se, kako kaže, na kraju sva svode na to da “ne mogu da urade ništa povodom njegovog slučaja”.
– Na mejlove koje pišem dobijam generičke odgovore kako će mi se javiti za mesec dana. Jedan njihov operater mi je rekao da je ‘u toku otkazni rok’, drugi da je ‘zahtev u obradi’. U poslovnici su mi tražili da vratim opremu i rekli da neće obračunati dane kada nisam imao uslugu. Stigao je račun sa punim iznosom i ja se sada vučem od poslovnice do poslovnice da dobijem bilo kakav papir i da ostvarim svoja potošačka prava – revoltiran je Živko odnosom MTS prema njemu kao korisniku.
On dodaje i da ne bi bio nikakav problem da su mu zatražili da zadrži opremu do kraja meseca, ukoliko im je tako laše da raskinu ugovor, ali je, podvlači on, opremu “razdužio” jer su mu „tako rekli“.
Živko objašnjava da je sve počelo 17. februara, kada je podneo zahtev za raskid ugovora sa MTS-om, jer su sa kablovske televizije “skinuli” tri kanala koja je gledao i to, kako je naveo u svom zahtevu za raskid, “bez prethodnog obaveštavanja pretplatnika”.
Ističe da u Kotežu, gde živi, ne postoji mogućnost uvođenja bilo kog drugog kablovskog operatera osim MTS-a, te da je posle višegodišnjeg “mučenja” sa bežičnim internetom u maju 2021. odlučio da sklopi ugovor sa MTS-om.
Kaže i da ne želi da ulazi u “relacije” između SBB-a i Telekoma i navodi da je jedini razlog za raskid ugovora, bilo njegovo nezadovoljstvo uslugom. Međutim, objašnjava on, u poslovnicima MTS-a to nije tako shvaćeno.
– Zahtev za raskid podneo sam u poslovnici u Merkatoru, a njihova službenica, umesto da me sasluša, odmah je rekla ‘SBB nema pravo to da radi’. Ja nijednog trenutka nisam spomenuo SBB, mene SBB nije ni naterao ovo da radim. Ja u Kotežu čak nemam ni mogućnost da uvedem SBB, jednostavno sam bio nezadovoljan uslugom – objašnjava Živko kako su ga “dočekali” u MTS-u.
On priča da je za raskid ugovora, sledio sve instrukcije koje su mu dali službenici u MTS poslovnici, da je napisao obrazloženje za raskid ugovora i prema njihovim telefonskim uputstvima vratio MTS-ovu opremu u poslovnicu koju su mu naveli.
Dodaje i da je od službenika u poslovnicama više puta dobijao uveravanja da će mu račun biti umanjen, ali se to na kraju, kako podvlači, ipak nije desilo.
– Ne želim da me prave ludim. Uradio sam sve što su tražili od mene. Prema ugovoru koji sam potpisao sa njima lepo piše da ukoliko jedna strana prekrši ugovor nema otkaznog roka. Oni nisu najavili da će ukinuti kanale koje sam gledao, znači, prekišili su ugovor i nema otkaznog roka. Ja samo želim da to i ispoštuju, ali sada me drže u nekom statusu, mimo zakona, otežavaju mi da to i dokažem i traže od mene da platim ceo račun – nezadovoljan je Živko tretmanom koji je doživeo.
Na kraju kaže da je o svemu obavestio RATEL, Ministarstvo telekomunikacija i udruženja za zaštitu prava potrošača. Dodaje, da će ukoliko treba, svoja prava zatražiti i sudskim putem.
Izvor: Nova
Apsolutno isti problem imam, samo sto sam ja zahtev za raskid podneo 13.02. i jos cekam odgovor. Potrosaci imaju prava samo ako plate advokata…