Magazin Putovanja

Opako dranje u Grčkoj, 2 mohita i parče krabe 600 evrića (FOTO, VIDEO)

Foto: mykonosbeachesguide.com

Letovanje u Grčkoj za mnoge ljude u Srbiji predstavlja idealan beg od sumorne svakodnevice i svakodnevnog crnčenja za bednu platu.

Kada konačno dođe vreme godišnjih odmora, novci koji su brižljivo ostavljani na stranu za koju nedelju (ili dan – u zavisnosti koliko ste prikupili) pod grčkim suncem tek tada dobijaju pravi smisao.

Dok ono neumoljivo prži, vi se opuštate na ležaljci pijuckajući hladan koktel, uživate pod svojim suncobranom, slušajući zvuke talasa i lagane ritmove muzike koji dopiru iz lokalnog bara… Zvuči sjajno, zar ne?

Isto su mislile i dve Amerikanke, majka i ćerka, kada su se zavalile u ležaljke bič bara na Mikonosu, ali im se dan iz snova ubrzo pretvorio u pakao.

Dva mohita i dva kraka krabe – laganih 600 evrića

Naime, one tvrde su da su ih prevarili u restoranu „DK Oyster“ na Mikonosu – naplatili su im skoro 600 evra za dve krabe i dva koktela.

Brenda Molton i njena 19-godišnja ćerka Kejlea želele su da provedu idiličan dan na rajskoj plaži Platis Gialos, ali su umesto toga doživele neprijatnost. Osoblje u restoranu im je reklo da se neće vratiti u SAD ako odbiju da plate astronomski račun, tvrdi Molton.

Turistkinje tvrde da hrana i piće koje su naručili nikako ne mogu da opravdaju cenu, ali priznaju da su sedele na ležaljkama u restoranu dva sata, piše Daily mail.

– Rekla sam im: „Dva mohita i dve kraka krabe ne mogu da koštaju 600 evra. Neću vam platiti“. On mi je tada doslovno rekao: „Pozvaću policiju. Zadržaće te ovde i nećeš se vratiti u zavičaj. Lako možemo da pronađemo gde živite“ – ispričala je Molton.

Po izlasku iz restorana, Molton tvrdi da je počela da upozorava prolaznike da ne ulaze u restoran, ali se opet suočila sa osobljem. Vlasnik je izašao i vikao na nju.

Ista strategija više puta primenjivana

Američka turistkinja je rekla da joj je tada prišla dama i rekla joj da je videla sličnu scenu u restoranu dan ranije i da je bila umešana policija.

Stranica tog restorana na Tripadvisoru preplavljena je recenzijama gostiju koji su tvrdili da su bili namamljeni istom strategijom – uporni konobari su im nudili „besplatne ležaljke“, imaju nejasne opise cena na meniju – i na kraju s ih sačekali astronomski računi.

Iz restorana su odgovorili: „Ne postoji slobodna zemlja u zapadnom svetu koja bi nas primorala da svakom kupcu objasnimo zašto naplaćujemo na način na koji radimo. Međutim, često smo pokušavali da objasnimo velike troškove poslovanja poput našeg. Da li biste pitali Bugati zašto naplaćuju onoliko koliko naplaćuju? Da li biste zamolili sve luksuzne brendove da opravdaju svoje cene? Možete se odlučiti za jeftinije proizvode i usluge. Nema monopola“.

Uz pićence i „besplatne“ ležaljke

„DK Oyster“ je pokušao da demantuje tvrdnje da koriste sumnjivu strategiju kako bi privukli mušterije i da su gosti podvrgnuti zastrašivanju ako se žale na visoke cene.

Oni su na Tripadvisor-u napisali da visoke cene objašnjavaju „vrhunskim kvalitetom sirovina, a da je njihov kuvar jedan od najboljih, kako bi upotpunili koncept gastronomskog iskustva, koji prevazilazi uobičajene standarde“.

Oštećene Amerikanke, međutim, tvrde da su samo želele da uživaju u ležaljkama na plaži, bez neke posebne namere da bilo šta pojedu. U nekom trenutku navodno se pojavio jedan od zaposlenih u restoranu i počeo da ih ubeđuje da sednu baš kod njih u lokal.

– Popijte piće i imaćete ove ležaljke na raspolaganju besplatno. Podne je, nema problema – rekao im je on.

Odlučile su se da naruče piće i zatraže jelovnik, ali im je dat meni na kojem su navedeni proizvodi, ali ne i cene, kako tvrde. Kad su stigli kokteli, konobari su nastavljali da ih „spopadaju“ da naruče i nešto da pojedu.

– Kejla i ja nismo bili gladne, ali smo odlučile da probamo nešto sa menija, nadajući se da će nas ostaviti na miru – rekla je Brenda za THEMA.

Kako Brenda kaže, tek kada je već naručila dva „kobna“ kraka krabe, primetila je da joj turisti koji sede na plaži signalizaraju da ne naručuju ništa drugo.

Oštećena podnela žalbu policiji, iz restorana tvrde da nije prekršen zakon

Nakon dva sata uživanja, zatražile su račun, kada je započeo sukob sa osobljem.

– Ušla sam i videla čoveka kako sedi za stolom. „Sedi“, rekao mi je i pokazao mi račun. Skoro sam se onesvestila. Na papiru nije bilo naznačeno šta smo tačno naručili. Momak je tražio da platim skoro 600 evra.  Usprotivila sam se, smatrajući da je u pitanju neka greška. Ovaj račun ne može biti naš – rekla je Brenda.

Usledila je svađa, a Brenda i Kejla su se osećale žestoko prevarenima. Brenda je odlučila da potraži pravnu pomoć i podnela je žalbu policiji Mikonosa.

– Gospođa Molton želi da krivci budu kažnjeni i da se slični incidenti ne dešavaju drugim turistima – rekla je za THEMA njena advokatica Marizana Kikiri.

Odgovarajući na ove tvrdnje, iz restorana su naveli da su vlasti navodno pregledale žalbu i utvrdile da nije bilo kršenja zakona.

„Svi artikli koje prodajemo u našem restoranu su detaljno navedeni u katalogu, u skladu sa zakonom. Meniji su istaknuti ispred, na vidnom mestu. Svojim mušterijama dajemo listu pre naručivanja. Za sve naše proizvode postoje pravni dokumenti. Kupcu je naplaćen ovaj iznos, jer za krakove kraljevskih rakova nije naznačena cena, već se obračun troškova vrši prema fakturi za njihovu kupovinu“ navodi se u pisanom saopštenju za THEMA.

Recenzije turista ne lažu

Međutim, hiljade recenzija na popularnom sajtu Tripadvisor ukazuju da ovaj restoran treba zaobilaziti u širokom luku, ističući slične primedbe koje su uputile i dve Amerikanke.

Prvo što upada u oči je činjenica, da je na osnovu ocena gostiju, ovaj restoran zauzeo ubedljivo poslednje mesto na plaži Platis Gialos. Druga stvar je da ga je većina gostiju ocenila najnižom mogućom ocenom – očajan.

„Osećam se opljačkano“, „Uplašili su mi dete“, „Najgore mesto na Mikonosu“, „Najgori i najskuplji restoran bez ikakvog razloga“, „Prevaranti, držite se podalje“, samo su neki od najnovijih komentara razočaranih posetilaca.

Šta drugo reći, osim da, ako ovog leta planirate odlazak na Mikonos, zaobiđete njihovu velikodušnu ponudu, ili da pripremite da zavučete ruku duboko u džep, koji će verovatno nakon ukusnog obeda ostati pocepan.

Pripazite gde i šta naručujete, da ostatak odmora ne provedete prinudno na plaži uz limenku Mythos-a iz lokalnog marketa, strpljivo čekajući kraj i povratak kući. Švorc, podrazumeva se.

Izvori: Nova, Daily Mail

Luftika #

komentar

Klikni da objaviš komentar

  • Kako se menjaju stvari. Grčki ugostitelji su važili za korektne… a ovakva pljačka ne bi smela da prođe bez policijske istrage.

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
286 Shares
286 Shares
Share via
Copy link