Verovatno ste zapazili da se pomorandže u supermarketima prodaju isključivo u crvenim mrežastim kesicima, koje nikad nisu druge boje. Da li ste se možda zapitali zašto je to baš tako?
Ispostavilo se da je to lukava taktika koju koriste prodavnice prehrambenih proizvoda – crvene mrežaste kese zapravo čine da pomorandže izgledaju „narandžastije“, a samim tim primamljivije.
Crvena boja nasuprot kore pomorandže stvara iluziju, zbog koje izgledaju intenzivnije boje, podstičući kupce da ih kupe.
Trik takođe deluje i na druge agrume narandžaste boje, kao što su mandarine i grejpfrut.
Uzgajivači citrusa i prodavnice prehrambenih proizvoda čak rade nešto slično za limun, koji se obično prodaje u žutim, ili zelenim kesama kako bi izgledao više žut.
Da je limun u crvenoj mrežastoj vrećici, zapravo bi izgledao narandžasto, piše N1.
Taktike kojima se služe prodavci
Supermarketi imaju strategije da nas podstaknu da kupujemo više robe, ili da stvari izgledaju privlačnije. Crvene mrežaste vrećice su samo jedan primer.
Jedan od primera je pekara sa neodoljivim mirisom ispred prodavnice i pozicioniranje mleka skroz pozadi.
Zato obavezno ponesite svoj spisak, da biste ostali na pravom putu.
Kako odabrati sočnu pomorandžu
Ako se pitate kako odabrati sočnu pomorandžu punu soka, jedan od načina je da je uzmete u ruku i proverite – što je teža s obzirom na svoju veličinu, pomorandža će biti sočnija.
One koje se čine suviše lagane mogu da budu suve.
Čvrsta pomorandža intenzivne boje takođe može da bude dobar odabir, a izbegavajte mekane plodove, ili one s vidljivim oštećenjima.
Izvor: N1
Dodaj komentar