Nemački diskontni lanac Lidl otvorio je tačno u 8 časova prvih 16 maloprodajnih objekata u Srbiji. Otvaranje je svečano obeleženo presecanjem vrpce, a svih 16 objekata u 12 gradova u Srbiji počelo je da radi u istom minutu.
Iako je otvaranje bilo zakazano za 8 časova, ispred objekata su se formirali redovi i pre šest sati jutros, o čemu svedoče i fotografije.
Jedan od kupaca kazao je za B92 da je došao u 5.45 da vidi nove proizvode ali i da pazari.
Od 16 objekata, Lidl je u prestonici Srbije otvorio pet.
Potrošačima je na raspolaganju 1.500 brendova od čega čak 350 iz domaće proizvodnje.
Samo u domenu voća i povrća uspostavljena je saradnja sa više od 25 dobavljača iz Srbije.
Zaposleni u Lidl prodavnicama će imati petodnevnu radnu nedelju, a zahvaljujući elektronskoj evidenciji, kompanija će plaćati i poštovati svaki minut njihovog rada, poručuju iz Lidla.
Lidl će otvoriti pet prodavnica u Beogradu i to na Novom Beogradu, Vidikovcu, Zvezdari, Trošarini i u Borči.
Vrata ovog trgovinskog lanca biće otvorena i u Boru, Kragujevcu, Nišu, Leskovcu, Smederevu, Subotici, Somboru, Užicu, Šapcu, Novom Sadu i Zrenjaninu.
Do kraja godine, najavljuju nadležni iz ove kompanije, biće otvoreno još sedam Lidl radnji – u Vršcu, Indjiji, Pančevu, Kikindi, Kruševcu, Jagodini i na još jednoj lokaciji u glavnom gradu.
Danas je Lidl najveći diskontni trgovinski lanac „broj 1 u Evropi“.
Maloprodajni lanac Lidl deo je Schwarz (Švarc) grupacije čije je sedište u Nekarsulmu u Nemačkoj.
Prva Lidl prodavnica otvorena je 1973. godine u gradu Ludvigshafenu, a već krajem 80-ih godina postojalo je više od 600 prodavnica Lidla samo na podrucju tadašnje Zapadne Nemačke.
Veliko, novo tržište, otvara se 1989. godine padom Berlinskog zida, kada Lidl počinje da se širi i u istočni deo zemlje.
Lidl u ovom trenutku postoji u 27 zemalja Evrope i SAD, a njegova mreža broji više od 10.500 savremenih diskonta i zapošljava oko 260.000 ljudi.
Lidlovi proizvodi se skladište u više od 150 logističkih centara širom sveta.
Prema podacima medjunarodne grupe za analizu tržišta „LZ Retailytics“-a, Švarc Grupa (Kaufland, Lidl) kao najveći evropski maloprodajni lanac prehrambenih proizvoda je u fiskalnoj 2017. godini ostvarila prodaju od 96,9 milijardi eura.
Dodaj komentar