Gosti često postavljaju svakakve ocene hotela žaleći se na svašta, od petlova koji kukuriču u daljini do boja peškira koja im ne odgovara. Kritika jedne devojke koja se potpisala kao Martina, a odlučila je da rezerviše hotel u Novom Sadu je sve samo nije cepidlačenje. Kako je devojka opisala na društvenim mrežama – doživela je traumu.
Martina je napisala svoju kritiku na poznatom sajtu za iznajmljivanje smeštaja Booking.com. Njen boravak u hotelu počeo je obećavajuće. Bila je jedini gost kraj velikog bazena.
– Dopalo mi se što sam bila jedini gost u hotelu i imala sam bazen za sebe. Devojka sa recepcije je bila fina – napisala je Martina.
Uskoro će se ta jedina prednost pretvoriti u veliku, veliku manu.
– Doživela sam, malo je reći, najneprijatnije iskustvo u nekom hotelu. Oko ponoći oglasio se alarm koji je zavijao bezmalo pola sata, nigde nikog ni na recepciji, ni u hotelu. Ja sama u hotelu i alarm koji zavija. Pozvala sam više puta broj koji je ostavljen od strane osoblja i niko se nije javio.
Poslala sam i SMS – ništa. Tako da mi nije preostalo ništa drugo nego da se spakujem i oko 1 posle ponoći napustim hotel. Od alarma nije moglo da se spava, a druga stvar, nemam pojma za šta je taj alarm. NIKO GA NE ISKLJUČUJE! Izašla sam iz hotela da sačekam taksi – napolju scena kao iz horor filma – mrkli mrak i zavijanje pasa.
Pobegla sam glavom bez obzira u ljudski hotel – GDE IMA OSOBLJA. Apsolutno ne preporučujem ovaj hotel. Ja verujem da je taj alarm zavijao do jutra pošto mi i dalje niko nije odgovorio ni na poziv ni na poruku.
Smatram da oni nisu imali NIKOGA u hotelu juče, što je jezivo na mnogo nivoa. Šta da je bio u pitanju alarm za požar?!
Od hotela ću tražiti kompletan refund – najavila je devojka i postavila na svoj profil snimak potpuno praznog hola, recepcije i hodnika hotela dok se u pozadini čuje alarm kako zlokobno zavija pustim zdanjem.
Hotel preti tužbom Novosađanki čije se autistično dete povredilo na Kopaoniku
Dodaj komentar