Trenutno su u toku tradicionalne postnovogodišnje rasprodaje, a mnoge prodavnice u gradu odlučile da istaknu reklamu u svojim izlozima o sniženjima proizvoda koje nude, kako bi dodatno privukle mušterije.
Međutim, poznato je da ko radi taj i greši, pa je jedan butik postavio obaveštenje o rasprodaji koje više liči na zadatak koji se postavlja takmičarima u kvizu „Slagalica“.
Naime, na Instagram stranici „nsukrivo“ je osvanula fotografija izloga sa čudnim natpisom – „ajadorpsar“ – što je naravno reč rasprodaja napisana unatraške, ali se zaposleni očito nije snašao prilikom slaganja slova ili je možda pomislio da mušterije treba kod sebe da imaju ogledalo kako bi shvatile šta piše.
Da li je reč o grešci ili osmišljenom marketinškom potezu da se privuče dodatna pažnja, ne znamo, ali je fotografija izazvala niz duhovitih komentara naših sugrađana.
„Imam reč od 10 slova“, „Skočko, Mak, List, Srce“, „Počeli partijski kadar i kod privatnika da zapošljavaju…“, „Šifra za San Andreas“, „Ne predstavlja ovo ženama problem“, pisali su Novosađani.
U komentarima se oglasila i vlasnica butika, koja je potvrdila da se radi o grešci, jer je radnica greškom naopačke poslagala slova, a mnogi su se složili da zaposlenu treba dodatno nagraditi, pošto su ovako postigli mnogo veći efekat.
Dodaj komentar