Malo, malo pa čujemo kako su majstori nekoga „odrali“ za popravku aparata i po principu „drži vodu dok majstori odu“ isfušerili i zbrisali.
Još gore od toga je što se sve češće dešava da se, zbog nedostatka pravih profesionalaca, poslovima popravke električnih uređaja bave priučene zanatlije koji ne mare mnogo što njihova nestručnost može nekoga koštati ne samo para, nego i života.
Primer majstorske nemarnosti su majstori koji su jednoj Novosađanki u bojler ugradili neodgovarajući grejač i faktički ostavili „tempiranu bombu“ u stanu na Novom Sadu u kome živi čak dvoje male dece mlađe od pet godina.
– Pokvario nam se bojler pre godinu dana otprilike i majstori koje sam pozvala na broj sa flajera ubačenog u poštansko sanduče su došli i popravili ga. Umesto 6.000 dinara, koliko su rekli da maksimalno može koštati zamena grejača, naplatili su mi 11.200 dinara tvrdeći da su morali da zamene i ventil i cevi jer bi u suprotnom bi bio nebezbedan. Iako sam bila u šoku nisam imala kud i morala sam da platim – počinje svoju priču S. S. sa Novog Sada.
Ispostavilo se da bojler, čim do izvesne tačke zagreje vodu, počne da bruji, što je roditeljima ulivalo strah u kosti kad god bi sa decom ušli u kupatilo da im operu ruke.
– Zvala sam rođaka koji se razume u elektriku da pitam šta to može biti i on mi je rekao da bojler ne bi trebalo da ispušta nikakve zvuke dok je uključen. Zato sam posle mesec dana pozvala servis i reklamirala popravku. Došao je isti majstor i rekao da je sa bojlerom sve u redu, da ispušta zvuk zbog pritiska jer živimou soliteru, ubedio nas da ne treba da brinemo i otišao – nastavlja priču sagovornica Kurir Biznisa.
Prema njenim rečima nije prošla ni godina dana od popravke, a bojler je odjednom prestao da greje vodu.
– Razmišljali smo da kupimo novi bojler, ali s obzirom da smo za popravku postojećeg dali 100 evra, odlučili smo da pozovemo drugog majstora koji nam je ranije nešto popravljao i sa kojim smo bili zadovoljni. Došao je i rekao da je ugrađen neodgovarajući grejač i da je zbog toga bojler brujao. Grejač je pukao, bukvalo se rascepio po dužini – kaže naša sagovornica i dodaje da se od tada stalno pita kakvi su to ljudi koji su u stanju da ostave „bombu“ u stanu u kome živi dvoje male dece.
Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača Srbije (NOPS) ističe da S. S. ima pravo da uloži relamaciju na rad prvog majstora i da traži da joj nadoknadi iznos koji je dala drugom majstoru.
– Ako drugi servis potvrdi određeni nedostatak potrebno je da izda pisano mišljenje ili stručni nalaz. Nakon toga potrošač treba da se obrati prvom servisu koji je ugradio pogrešan deo i da taj grejač reklamira. Prvi servis je dužan da nadoknadi sve troškove koje je potrošač platio drugom servisu – objašnjava Nikolić.
Izvor: Dnevnik.rs
Dodaj komentar