Nemačka vlada emitovala je na društvenim mrežama dva video klipa u kojima poziva građane da budu dokoni cele zime na svojoj sofi u dnevnoj sobi i da će tako moći da postanu heroji borbe protiv koronavirusa.
Kampanja „Posebni heroji“ oduševila je korisnike interneta zbog neočekivanog humora u video klipovima.
Na prvom klipu u stilu dokumentarca o istoriji snimljen je stariji čovek u svojoj dnevnoj sobi koji se seća.
„Bila je to zima 2020. godine, svi pogledi su bili upereni na nas. Imao sam tada 22 godine, bio sam student mašinstva u Kemnicu i tada je došao drugi talas“, navodi taj čovek, prenosi 021.
Potom dodaje: „Sudbina je odjednom bila u našim rukama, skupili smo svu hrabrost i uradili smo ono što se od nas očekivalo, jedino što smo mogli da uradimo“.
Potom se pojača muzika i starac kaže – „A to što je trebalo da uradimo… bilo je ništa“.
Zatim se nadovezuje drugi video klip u kojem se menja atmosfera i prikazuje se isti starac, koji je bio mladić tokom zime 2020. godine, kako leži na sofi ispred tv ekrana i jede komade pržene piletine.
„Dokoni kao rakuni, i dan i noć nismo pomerali zadnjicu niti izlazili iz kuće i tako smo se izborili protiv širenja virusa“, dodaje stariji čovek.
„Naša sofa bila je naša prva linija fronta, strpljenje je bilo naše oružje. I tako smo postali heroji u ovoj koronavirusnoj zimi 2020. godine“, zaključio je on.
Public service announcement by the German government via @SonyKapoor
you should be a hero too! #besondereHelden #beatcovid pic.twitter.com/Pi84LVBBLZ
— eikeklapper (@eikeklapper) November 15, 2020
Većina korisnika interneta pozdravila je parodiju, odnosno dokumentarni stil svedočenja ratnih veterana, kako bi podstakla Nemce, posebno mlađe, da svedu društvene kontakte na minimum.
Ipak, neki kritičari su naveli da je lošeg ukusa promovisanje dokonosti i upoređivati ga sa herojstvom i to u obliku ratnog sećanja.
Dodaj komentar