Magazin Srbija

Gradski menadžer BG na saobraćajnoj signalizaciji emitovao ubitačne SNS parole (FOTO)

Saobraćajna signalizacija obrenovac
Foto: Printscreen / Instagram / miroslavcuckovic

Napredovanje u karijeri se u Srbiji moraju zaslužiti, pre svega – dodvoravanjem i poltronstvom.

To je pre par dana dokazao i dugogodišnji predsednik opštine Obrenovac i aktuelni gradski menadžer Beograda, zadužen za ravnomeran razvoj srpske prestonice, Miroslav Čučković.

Predaja nije opcija saobraćaj
Foto: Instagram / miroslavcuckovic

On je na Instagramu postavio fotografiju nove revolucije u saobraćajnoj signalizaciji u Srbiji, kojom se vozačima na ulazu u Obrenovac stavlja do znanja da „predaja nije opcija“ i da „će pobediti“.

Uz objavljenu fotografiju napisao je i prigodan komentar – „Obrenovac – Vučićeva tvrđava! Podrška predsedniku da nam čuva našu Srbiju“.

Da predaja za vladajuću elitu u Srbiji nije opcija, svima nam je jasno, ali jedino ostaje nejasno koga će to pobediti, pošto u Srbiji praktično čitavu deceniju imaju apsolutnu vlast.

Možda se misli na pobedu u kružnom toku, pehar koji se dodeljuje vozaču koji najduže kruži?

Nerelevantne poruke opasne za bezbednost u saobraćaju

U svakom slučaju, objava je izazvala lavinu komentara tviteraša, koji nisu propustili priliku da prokomentarišu zloupotrebu saobraćajne signalizacije u stranačke svrhe.

„Pre svega, nerelevatne poruke na signalizaciji su opasne za bezbednost u saobraćaju! Sa druge strane ostavljanje političkih poruka znači da je ova infrastruktura kompromitovana na više nivoa iz ugla IT bezbednosti (fizička bezbednost, svest o rizicima, autorizacija, nadzor, …)!“, napisao je jedan korisnik Tvitera.

Pobedićemo saobraćaj
Foto: Instagram / miroslavcuckovic

„Jel to vozači u Obrenovcu ne umeju da prođu kroz kružni tok, pa im treba ohrabrenje ili?“, napisao je drugi.

Biznis ideja za popunjavanje budžeta

O ovom pitanju se oglasio i stručnjak za bezbednost u saobraćaju Damir Okanović.

„Ne znam, možda da se uvede opcija slanja poruka preko saobraćajnih portala putem SMS po pristupačnoj ceni. Npr: „Samac 30 godina hteo bi upoznati srodnu dušu za druženje i eventualni brak, tel. 06* ***-***“, napisao je Okanović.

„Evo odlične biznis ideje da se popuni budžet. Nadam se da neće videti oni koji odlučuju“, prokomentarisao je njegov post drugi tviteraš.

Pokušaj „zamazivanja“ sumorne stvarnosti u Srbiji

Ipak, najtačniju dijagnozu situacije, po našem mišljenju, dala je jedna korisnica ove društvene mreže.

„Iskazivanje nepostojećeg patriotizma, isto je kad voziš Milošem Velikim, na svakom nadvožnjaku visi parola. „ja volim Srbiju, ili Srbija u srcu“.

Pokušaj da pokriju stvarnost kakva jeste. Građani su samo poreski obveznici i robovi koji su opijeni rijalitijem“, prokomentarisala je jedna tviterašica.

U svakom slučaju, čini se da je pozicija gradskog menadžera Beograda otišla u prave ruke. Zasluženo.

Luftika #

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
39 Shares
Share via
Copy link