Balkan Vesti

Mašinovođa zaspao na semaforu, putnici nisu mogli da ga probude 42 minuta

hrvatski voz
Foto: Miroslav Lelas/PIXSELL

Vožnja brzim vozom od Splita do Osijeka uglavnom traje 13 sati, a zbog nepredviđenih okolnosti putnici su ovoga puta morali da putuju 42 minuta duže.

Naime, do kašnjenja je došlo iz vrlo jednostavnog razloga – mašinovođa je zaspao i nisu mogli da ga probude. Za to vreme u vozu je čekalo 96 putnika, koji za ovo kašnjenje neće dobiti nikakvu kompenzaciju od Hrvatskih železnica.

Brzi voz Split – Osijek stigao je pred mesto Sveti Ivan Žabno, stao na semaforu i tu se zadržao dodatna 42 minuta. Ispostavilo se da mašinovoša u kabini spava debelim snom.

Kako prenose hrvatski mediji, kolege su ga zvale mobilnim telefonom, ali bezuspešno – sve dok mu na vrata nije pokucao šef stanice. Ali je i to potrajalo dok se vozač nije razbudio i pokrenuo voz, koji je na signalu stajao od 7.40 do 8.22, doznaje RTL, a prenose regionalne agencije.

Za to vreme u vozu je strpljivo čekalo 96 putnika koji za ovakvo kašnjenje neće dobiti nikakvu kompenzaciju. Naime, Hrvatske železnice isplaćuju naknadu za kašnjenje veće od 60 minuta i to u visini od 25 % cene karte, tako da se mašinovođa ipak na vreme probudio.

Hrvatske železnice su samo potvrdile informaciju da je voz stajao na ulaznom semaforu železničke stanice, ali nisu želeli dalje da komentarišu.

Kako je na pitanje novinara odgovorio jedan od radnika železničke stanice, „pospani“ vozač će biti sankcionisan i postupak će se provesti po Pravilniku o radu i Kolektivnom ugovoru HŽ-a.

– Na propust će vozač biti pismeno upozoren uz mogućnost otkaza ugovora o radu. Takođe, biće upućen na Komisiju za naknadu štete zbog kašnjenja voza – rekli su i dodali da mašinovođa nije bio u alkoholisanom stanju.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Kako je dovraga moguće da srpski voz ide 20 km/h i da ispadne iz šina!?

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
102 Shares
102 Shares
Share via
Copy link