Maja Gojković danas proslavlja svoj 57. rođendan. Tim povodom je pre 3 dana bila u privatnom šopingu u Ikei, gde su u njenoj pratnji bila 4 službena telohranitelja i 2 službena automobila. Ne zaboravite da tu pratnju plaćaju građani Srbije, a ne gospođa Gojković, to je važno za deo teksta koji sledi.
Gojkovićeva je tako nastavila da koristi maksimum privilegija koje ima kao predsednica Skupštine Srbije, a ne kao privatno lice koje kupuje sebi poklone za rođendan. Istovremeno, Maja Gojković pokazuje nula odgovornosti za svoje postupke kojima je u finansijskim aferama oštetila građane Srbije, iako od njih i danas prima platu.
Podestimo se i ranijih gafova sa zloupotrebom položaja za privatne poslove Maje Gojković.
U junu 2018, kada je nakon 15-godišnje rekonstrukcije prilikom ponovnog otvaranja Narodnog muzeja, bio je veliki red uoči otvatranja. Svečano otvaranje je bilo zakazano za podne. Ali svi posetioci su bili prinuđeni da čekaju još 15 minuta i nije im saopšten razlog. Nakon 15 minuta iz muzeja je izašla majka Maje Gojković koja je imala individualni obilazak u neradno vreme. Ispred je cekao službeni automobil.
“Letos, k’o po baksuzu, sednem kod Vuka, Maja ruča. Sa 4 bodigarda za susednim stolom. Sutradan prolazim pored Supermarket-Deli, sedi Maja, sede bodigardovi. Par dana kasnije, opet Maja, opet bodigardovi, u trećoj kafani Ako ništa toj četvorici, je super posao, od kafane do kafane”, napisao je jedan korisnik Twittera.
“Bio sam jednom u restoranu na NBG. Sto pored Maja, za drugim stolom obezbeđenje, ispred vozači i 3 automobila. Najstrašnije mi je bilo što oni mučenici iz obezbeđenja ne jedu i ne piju ništa samo sede kao robovi”, piše drugi korisnik Twittera.
Pre uvođenja vanrednog stanja je izjavila da će na političke skupove ići kolima jer je pod „posebnim merama“ i dodala da Skupština Srbije ima jedan automobil.
Onaj ko kaže da predsednica parlamenta po zakonu ima pravo na obezbeđenje i službeni automobil ili ne zna ili se pravi da ne zna da je Maja Gojković član organizovane grupe za koju zakoni ne važe kada je u pitanju odgovornost.
Za svakog ko kaže da je to normalna procedura, evo primera iz Švajcarske: predsednik i 7 glavnih ministara imaju šofera i jedno vozilo samo da ih doveze na posao i vrati (ako žele).
Švajcarski državnici na putovanja po zemlji službeno idu vozom, a za privatne obaveze im nije dostupno službeno vozilo.
Predsednik portugala Marčelo Rebelo de Sosa je prekjuče uslikan kako u supermarketu, neformalno odeven u bermude, uljudno čeka red.
Pre nekoliko godina nemačka ministarka zdravlja je bila izložena javnoj osudi i prinuđena da podnese ostavku pošto je oktiveno da je putovala u Španiju avionom, a da ju je službeni vozač sa službenim kolima čekao tamo.
Razlika između Srbije i primera iz razvijenih zemalja je u tome što “tamo” niko nakon jedne finansijske afere ne može da se izvuče bez odgovornosti. Dakle, ne poštuje se zakon u tim zemljama što su razvijene i bogate. Nego je obrnuto, u tim zemljama zakon važi za sve, pa su zato razvijene i bogate.
Potrebna su dva službena automobila, dva vozača i pratnja da bi Maja Gojković kupila nešto u Ikei. Pa sram vas bilo! pic.twitter.com/5TMb3QX1Hs
— Biljana (@BiljanaMetlas) May 19, 2020
A Maju Gojković krase ofere behaton, kada je u Novom Sadu pronevereno više miliona evra, koncerti o trošku Grada i, konačno, najveća pojedinačna šteta u istoriji Novog Sada – afera sa novom autobuskom stanicom. Zbog toga što je Maja Gojković sklopila štetni ugovor, pa nije ni pokušala da ga sprovede, Grad Novi Sad je izgubio višemilionski spor, a tek ga čeka prava šteta. Ovaj slučaj je među 24 sporne privatizacije koje nadzire Evropska Unija.
Da li je sada jasnije zašto Majin šoping u Ikei nije njena privatna stvar?
A možda se Gojkovićeva priprema da još jednom promeni stranku, pa je za svaki slučaj kupila komplet šerpi? Dosad je bila partner u vlasti Šešelju i Miloševiću, Koštunici, Dinkiću, Tadiću i Vučiću. Moguće je da joj je neko rekao da je 7 njen srećni broj.
Dodaj komentar