Kompanija Lidl Srbija je po izboru potrošača ovogodišnji dobitnik prestižne nagrade „Izabrana prodavnica godine“. Nagrada, koju dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“ (Voted Product of the Year), rezultat je nezavisnog i transparentnog istraživanja koje je sprovela najveća globalna istraživačka kompanija NielsenIQ.
Pečat „Izabrana prodavnica godine“ ukazuje na to da Lidl prodavnice zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima, nudeći jednstveno iskustvo kupovine.
Pitali smo potrošače, zašto je Lidl prodavnica godine u Srbiji i ovo je 5 najčešćih razloga.
1. Proveren kvalitet proizvoda
Svi naravno težimo ka tome da kupujemo kvalitetne proizvode, koliko nam, pak, finansije dozvoljavaju. Onaj osećaj kada nešto kupite, pa se razočarate u kvalitet kada dođete kući, e to se na zaboravlja! Ne daj Bože još i da ga skupo platite. Svima posle pričate kako ste prevareni, kako tamo više ništa nećete kupiti, kako ste se osećali loše itd. Isto tako kada kupite nešto dobro, kvalitetno, ukusno ili dugotrajno…osećate se dobro, zadovoljno, srećno i naravno ponovo se tamo vraćate.
E, zbog tog dobrog osećaja, kupci vole Lidl! Kažu da su proizvodi u Lidlu kvalitetni, ne koštaju „ko svetog Petra kajgana“, već su cene konkurentne i za svačiji džep.
2. Koja je cena na rafu, ta je i na kasi
Ovo ne bi trebalo da bude neki naročiti razlog, jer je to valjda normalno. Međutim, u nekim prodavnicama se cene na polici zaista razlikuju od cena na računu. Bezbroj puta nam se desilo, da tek na kasi shvatimo da za tu, obično nižu cenu, važi neko objašnjenje zašto je ne možemo dobiti. Ili akcija važi od sutra, ili je, na primer, snižena pašteta s povrćem, ali ne i pikant pašteta, iako su na rafu pomešane obe vrste.
E, toga u Lidlu nema! Sve je transparentno, jasno, objašnjeno i kupac nema osećaj da je namerno obmanut. Dakle, potpuno fer odnos.
3. Osoblje je uvek ljubazno
Jedan od vrlo važnih razloga, zašto se vraćamo ponovo u neku prodavnicu je i ljubaznost. U Lidlu su svi zaposleni predusretljivi, spremni da vas upute, daju objašnjenje i zaista imate osećaj da su tu zbog vas. Većina potrošača ističe da su prijatno iznenađeni ljubaznošću osoblja na kasi, kulturnim ophođenjem i profesionalnim odnosom.
Niko ne zakuka kad vidi da nemate sitno, niti na vas primenjuje vaspitne metode zašto niste bolje pogledali, ako nešto pitate. Stiče se utisak da su zaposleni u Lidlu vrlo zadovoljni svojim radnim mestom, a to je veliki plus za kompaniju.
4. Prostrano i dobro organizovano
Znate onaj osećaj kad uđete u neku prodavnicu, pa se odmah na ulazu pogubite. Ne znate ni da li biste levo ili desno, sve nešto natrpano, usko…dođe vam odmah da pobegnete.
U Lidlu je upravo suprotno! Prostrano je, dobro organizovano i čim uđete dočeka vas cveće.
Lidlova bašta je uvek blizu ulaza i posetioci već na početku kupovinu započinju sa osmehom, jer su u zavisnosti od sezone cvetni aranžmani u Lidlu neodoljivi i daju poseban šarm prostoru.
Osim toga, čak iako prvi put ulazite u Lidl, vrlo lako ćete naći šta želite. Proizvodi su dobro raspoređeni, pa nema lutanja.
5. Provereno najpovoljnije cene
Iako je u ovoj anketi poslednji, ovo nikako nije najmanje važan razlog zašto su potrošači u Srbiji izabrali Lidl kao prodavnicu godine.
Upoređujući Lidlovu potrošačku korpu sa drugim trgovinskim lancima kod nas, ona je od 5 do 10% jeftinija nego kod drugih.
To najbolje znaju kupci, koji obavljaju svakodnevne nabavke. Prema njihovim rečima, osnovne životne namirnice su u Lidlu provereno najpovoljnije, pa je kupovina ovde ušteda kućnog budžeta.
Osim toga, potrošači navode da se u Lidlu po najpovoljnijim cenama mogu kupiti razni proizvodi za uređenje doma, alat, garderoba, posuđe…
Kako da od namirnica iz Lidla i za samo 2.465 dinara napravite 4 bogata ručka?
Dodaj komentar