Zamislite površinu od 8 fudbalskih terena, a na njoj – Lidlov uigrani tim. Upravo tako izgleda novi operativni centar koji je ta nemačka kompanija otvorila u Srbiji. Drugi Lidlov logistički centar u zemlji, prostire se na čak 57.000 kvadratnih metara, a nalazi se u Lapovu.
Lidlu se verno vraćamo zbog dobre usluge, dostupnosti, svežih i kvalitetnih proizvoda, a da će to ostati tako, govori podatak da je kapacitet centra u Lapovu 35.000 paleta robe u i čak 5 temperaturnih režima.
Otvaranje novih radnih mesta za Lidl će značiti više od 3.000 uigranih kolega, a za nas kupce – da će naši omiljeni maloprodajni marketi biti dobro i pravovremeno snabdeveni.
– Investicijom od 70 miliona evra u logistički centar u Lapovu obezbedili smo značajan oslonac našeg poslovanja. Pored toga što ćemo imati još efikasnije snabdevanje Lidl prodavnica, podjednako važno je što smo ovim ulaganjem otvorili 250 novih radnih mesta u ovom kraju Srbije, izjavio je, na svečanom otvaranju, generalni direktor kompanije Lidl Srbija, Dragan Čigoja.
Ono što je mnoge od nas naprosto “kupilo” kod Lidla je ta preko potrebna briga o životnoj sredini, a ta kompanija to ne uobičava samo u maloprodaji – tamo gde je običnom svetu vidljivo. I logistički centar Lapovo poseduje karakteristike “zelenog objekta” – smanjenu upotrebu energije i vode, kao i manje generisanje otpada.
Ušteda energije samo tog objekta, u odnosu na uporedne, iznosi čak 45%, a potrošnja vode, upotrebom posebne vrste slavina i korišćenjem kišnice, manja je za 80%. A ima i sopstveni izvor energije – osim što se snabdeva strujom iz obnovljivih izvora kroz sistem ZelEPS, na krovu logističkog centra je postavljeno 10.000 kvadratnih metara solarnih panela koji generišu deo potrebne struje.
To što je novi logistički centar veći i sa dodatnim karakteristikama u odnosu na prethodni, otvoren u Pazovi pre četiri godine, mnogo govori o uzajamnom poverenju i, kako je predsednica Vlade Republike Srbije, Ana Brnabić, istakla na svečanom otvaranju, ne postoji bolji način da se počne radna nedelja.
– Nemačka je najveći investitor po broju projekata u Srbiji, a kompanija Lidl Srbija dodatno investira u našu zemlju od 2018. i uprkos svim izazovima koji su nakon toga došli, odlučila je da i dalje širi poslovanje i dodatno ulaže u srpsku ekonomiju, rekla je Brnabićeva.
Lidlu je za potrebe izgradnje logističkog centra angažovala lokalne projektantske, nadzorne i izvođačke firme – ukupno 70 domaćih podizvođača na projektu čije je izvođenje trajalo rekordnih godinu dana.
Kao deo pripremnih radova, u Lapovu je izgrađeno gotovo dva kilometara pristupnih saobraćajnica sa najmodernijom infrastrukturom, nova crpna pumpa, a uređen je i Liparski potok.
Moderan ambijent i bezbednost na radu – samo su neki od atributa koji novom timu zaposlenom u logistici, sigurni smo, svakodnevicu čini lepšom i produktivnijom. Za komisioniranje robe tu je napredni automatizovani sistem sa tačnošću od 99%. Viljuškari poseduju kamere, a moderna komisiona vozila olakšavaju upravljanje teretom.
A uz konkurentne radne uslove, plaćen svaki minut rada i godišnja povećanja zarade koje kompanija Lidl nudi novim zaposlenima, bez sumnje možemo očekivati još 250 zaposlenih osmeha – i još mnogo zadovoljnih kupaca širom 35 gradova Srbije.
Dodaj komentar