Srbija

Lidl otvorio konkurs za preduzetnice

lidl-zene

U susret Međunarodnom danu žena, kompanija Lidl Srbija je i ove godine raspisala konkurs „Snažne. Hrabre. Važne.“ koji za cilj ima jačanje položaja žena u poslovnom svetu u Srbiji i promovisanje njihovih proizvoda.

Konkurs traje do 31. marta, do kada sve zainteresovane preduzetnice mogu da se prijave kako bi se njihovi proizvodi našli u ponudi u okviru jedne tematske nedelje u preko 65 Lidl prodavnica u Srbiji.

Pravo na učešće u konkursu imaju preduzetnice, privredna društva, registrovana poljoprivredna gazdinstva u Srbiji koja se bave proizvodnjom iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu – čiji su vlasnici u potpunosti žene.

Sve zainteresovane preduzetnice o detaljima učešća na konkursu i načinu prijave mogu se informisati na zvaničnom sajtu kompanije www.lidl.rs.

U drugoj polovini 2023. godine, nakon konkursa, odabira proizvoda i nakon završenih procesa kontrole i ulistavanja proizvoda, oni će se naći na policama Lidla u okviru jedne tematske nedelje gde će Lidlovi potrošači moći da kupuju i uživaju u odabranim proizvodima srpskih preduzetnica.

– Nakon uspešno sprovedene kampanje „Snažne. Hrabre. Važne.“ u prethodnoj godini tokom koje smo podržali i promovisali 26 preduzetnica i kratkotrajno ulistali 32 proizvoda, odlučili smo da i ovogodišnji Dan žena posvetimo damama i da se borimo za njihovu jednakost u poslovnom svetu.

Obnovićemo saradnju sa pojedinim učesnicama prošlogodišnjeg konkursa, ali i dati šansu novim preduzetnicama da budu deo ovog projekta – rekla je ispred kompanije Lidl Srbija Milica Stevanović, CSR menadžer u sektoru Nabavka.

Lidl je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac sproveo i studiju o podršci ženskim preduzetničkim aktivnostima i inicijativama, koja je pokazala da je u Srbiji samo 25% preduzeća u vlasništvu žena.

Podrška koja im je potrebna najviše se odnosi na prostor za plasiranje proizvoda, veću vidljivost, edukaciju i mentorstvo – što dobijaju kroz „Snažne. Hrabre. Važne.“.

Tako je Marija Bojović, vlasnica Zlatiborske tradicije koja proizvodi domaću rakiju od divlje kruške, nakon saradnje sa Lidlom zabeležila veću potražnju i ostvarila nova partnerstva, pa sada priprema novi poslovni prostor u Beogradu i širi svoju prodajnu mrežu.

Podsećanja radi, kompanija Lidl Srbija potpisnica je „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) i javno se obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, čime je dokazala da podržava žene u svakom segmentu svog poslovanja.

Luftika Promo

Ovo je promotivni tekst stvoren u laboratoriji redakcije portala Luftika. Ako želite da vaš brend bude ovako predstavljen, kontaktirajte nas na marketing[@]luftika.rs.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

11 Shares
Share via
Copy link