U susret Međunarodnom danu žena, kompanija Lidl Srbija je i ove godine raspisala konkurs „Snažne. Hrabre. Važne.“ koji za cilj ima jačanje položaja žena u poslovnom svetu u Srbiji i promovisanje njihovih proizvoda.
Konkurs traje do 31. marta, do kada sve zainteresovane preduzetnice mogu da se prijave kako bi se njihovi proizvodi našli u ponudi u okviru jedne tematske nedelje u preko 65 Lidl prodavnica u Srbiji.
Pravo na učešće u konkursu imaju preduzetnice, privredna društva, registrovana poljoprivredna gazdinstva u Srbiji koja se bave proizvodnjom iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu – čiji su vlasnici u potpunosti žene.
Sve zainteresovane preduzetnice o detaljima učešća na konkursu i načinu prijave mogu se informisati na zvaničnom sajtu kompanije www.lidl.rs.
U drugoj polovini 2023. godine, nakon konkursa, odabira proizvoda i nakon završenih procesa kontrole i ulistavanja proizvoda, oni će se naći na policama Lidla u okviru jedne tematske nedelje gde će Lidlovi potrošači moći da kupuju i uživaju u odabranim proizvodima srpskih preduzetnica.
– Nakon uspešno sprovedene kampanje „Snažne. Hrabre. Važne.“ u prethodnoj godini tokom koje smo podržali i promovisali 26 preduzetnica i kratkotrajno ulistali 32 proizvoda, odlučili smo da i ovogodišnji Dan žena posvetimo damama i da se borimo za njihovu jednakost u poslovnom svetu.
Obnovićemo saradnju sa pojedinim učesnicama prošlogodišnjeg konkursa, ali i dati šansu novim preduzetnicama da budu deo ovog projekta – rekla je ispred kompanije Lidl Srbija Milica Stevanović, CSR menadžer u sektoru Nabavka.
Lidl je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac sproveo i studiju o podršci ženskim preduzetničkim aktivnostima i inicijativama, koja je pokazala da je u Srbiji samo 25% preduzeća u vlasništvu žena.
Podrška koja im je potrebna najviše se odnosi na prostor za plasiranje proizvoda, veću vidljivost, edukaciju i mentorstvo – što dobijaju kroz „Snažne. Hrabre. Važne.“.
Tako je Marija Bojović, vlasnica Zlatiborske tradicije koja proizvodi domaću rakiju od divlje kruške, nakon saradnje sa Lidlom zabeležila veću potražnju i ostvarila nova partnerstva, pa sada priprema novi poslovni prostor u Beogradu i širi svoju prodajnu mrežu.
Podsećanja radi, kompanija Lidl Srbija potpisnica je „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) i javno se obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, čime je dokazala da podržava žene u svakom segmentu svog poslovanja.
Sjajne vesti za zaposlene u Lidlu: i bonus i povećanje plate
Dodaj komentar