Nemački maloprodajni lanac Lidl planira da na srpskom tržištu otvara i Lidl City prodavnice koje su smeštene u centru gradskih zona, potvrđeno je iz sedišta kompanije u Srbiji portalu Retail Serbia.
Kompanija Lidl Srbija ušla je na tržište Srbije sa prodavnicama standardne površine, koja uključuje parking prostor i sa istim asortimanom, bilo da je u pitanju gradska ili druga lokacija.
– Prema strategiji ekspanzije centar gradskih zona jednako nam je atraktivan kao i lokacije van grada, jer želimo da što više potrošača u Srbiji obradujemo našom ponudom i najboljim odnosom kvaliteta i cene – navode iz kompanije Lidl Srbija.
Lidl city – koncept prodavnice nalaze se u centru grada i koriste postojeće zgrade i objekte. Prateći zahteve tržišta i želje kupaca u asortimanu city prodavnica Lidl nudi širok asortiman sveže robe, gotovih i polugotovih jela uz njihovu atraktivnu prezentaciju.
Prodavnice pod city konceptom prostiru se na nešto manjim prodajnim površinama od 600 i više kvadrata.
Lidl je deo Schwarz Grupe i posluje sa više od 10.000 prodavnica.
Sirotinja uzvraća udarac: Šta će mi pile iz „Lidla“ danas, kad se sutra vraćam na poparu!?
Dodaj komentar