Tehnomanija je poznata u Srbiji po velikom izboru elektronskih uređaja, što našim ljudima uliva poverenje da kupuju robu proverenog kvaliteta, kao i osećaj sigurnosti da ih prodavac neće prevariti i beskrupulozno nasamariti.
Iako ova kompanija ima veliki broj zadovoljnih korisnika, očigledno postoje i oni koji su nezadovoljni odnosom prema kupcima i njihovim potrebama.
Jedan korisnik Redita požalio se ostalim forumašima napisavši svoje iskustvo sa Tehnomanijom. On ih je optužio za varanje i lažno reklamiranje proizvoda.
„Reklamirali su procesor 12600KF po sniženoj ceni od 22.390 rsd (čak manje nego i u USA). Pošto sam primetio toliko dobru ponudu nisam mogao odoleti, a da ga ne naručim. Naravno, ništa nije bilo sumnjivo.
Pre toga sam pozvao njihovu tehničku službu kako bi mi potvrdili da nisam nešto pogrešio i prevideo možda koje slovo ili broj na oglasu, pa umesto 12600kf video 12400f. Žena koja se javila mi je potvrdila njihovu ponudu.
Dakle, jasno sam je pitao da li na lageru imaju 12600kf i koja je cena.
Evo danas kada sam primao narudžbinu nisu mi dozvolili da otvorim paket da proverim da li je to to što su i reklamirali pošto sam najiskrenije bio poviše skeptičan”, napisao je nezadovoljni korisnik.
On je očigledno prostudirao Zakon o zaštiti potrošača.
„Inače, ako sam dobro protumačio, po njima ja sam dužan da pregledam proizvod pre nego potpišem i platim, citiram „Molimo te da prilikom preuzimanja pošiljke pregledaš ambalažu: ukoliko su vidljiva oštećenja, nisi u obavezi da preuzmeš pošiljku.“
Evo i ovo: Član 4.
Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom, te da istakne postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom…“
Naravno poslali su mi 12400f, što je OGROMNA Razlika!!!
Ostalo mi je samo da uložim žalbu tj. reklamaciju i čekam.
Pretpostavljam da im je ovo klasična šema po kojoj obrađuju ljude. Iskreno više i ne želim nikad da kupujem kod njih, ne znam šta da kažem mada mi nije mrsko i jedva čekam da vidim kako će se situacija dalje rešavati.
Siguran sam da je još dobar broj ljudi nasamaren na ovaj način s obzirom da je akcija trajala oko nedelju dana?! Eto, to je to što se tiče ovog negativnog iskustva sa Tehnomanijom. Bio sam svestan da ako nešto zvuči nerealno verovatno i nije”, objasnio je korisnicima Redita svoje iskustvo, te zatražio savet kako da iz ove neprijatne situacije izađe materijalno neoštećen.
Ako se veruje podatku da se Srbija nalazi na drugom mestu u Evropi po najvišim cenama elektronskih uređaja, odmah iza Islanda, onda je jasno da se tržište kontroliše i da se naši kupci, sa vrlo ograničenom kupovnom moći, bespoštedno pljačkaju već dugi niz godina.
Dodaj komentar