Balkan Magazin

Imena na “bilbordima srama” su izmišljena i duhovito uklopljena u poruke marketinške kampanje

Ljubljana bilbord vozaci
Foto: Twitter

Zdravko se parkirao na mestu za invalide, platio je kaznu, a njegovo ime osvanulo je i na bilbordu za bahate vozače. Ovakvi bilbordi su “krasili” najprometnije saobraćajnice Ljubljane.

Zapravo, radi se o kampanji u kojoj se se kroz igru reči podiže svest o važnosti bezbednosti u saobraćaju.

Fotografije iz Ljubljane izazvale su prave internet rasprave oko toga da li bi to pomoglo da se saobraćaj u Beogradu i drugim gradovima u Srbiji dovede u red. Dok jedni tvrde da je ovaj vid javnog sramoćenja sasvim legitiman, drugi se pozivaju na ljudska prava i zakone koji štite lične podatke.

Da ne bude zabune, imena na slovenačkim bilbordima nisu prava. Izmišljena su i duhovito uklopljena u poruke marketinške kampanje kojom se apeluje na poštovanje saobraćajnih propisa.

Naime, ova kampanja je u Sloveniji pokrenuta povodom Evropske nedelje mobilnosti, a radi se o promotivnim bilbordima kampanje koje je postavila opštinska uprava Grada Ljubljane u saradnji sa jednom marketinškom agencijom.

Ipak, čitava situacija dovela je do zaninmljivih kontstatacija ljudi sa čitavog Balkana. Korisnik Twitter-a iz Crne Gore, koji je podelio fotografiju ljubljanskih bilborda srama, napisao je „To što bi kod nas ljudi namerno pravili prekršaje i plaćali kazne da im imena budu na bilbordu i panou, to je druga stvar“.

Drugi se sećaju kako je jedini način da se izbore sa gledanjem sadržaja za odrasle u radno vreme i na random mestu bilo zapravo javno objavljivanje posećenih sajtova uz inicijale onih koji su ih pomno gledali.

Iz Banjaluke poručuju da bi uz ovakvu praksu morali postavljati i nove bilborde jer se ne bi moglo stići na red.

U Srbiji bi, smatraju, ovakvi bilbordi bili kratkog veka. A drugi primećuju da bi u Srbiji na jednom bilbordu moglo da piše “Pregazio devojčicu i dobio 11 meseci nanogicu”.

Redakcija

Redakcija

Delimo tekstove koji vrede. Jer vrede!

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

73 Shares
Share via
Copy link